Direktlänk till inlägg 4 augusti 2009

En härlig dag utomhus !

Av Linda Johansson - 4 augusti 2009 18:32

Idag har jag Nea Micke och Agnes varit i Högbo en stund och lekte i lekparken sen åkte vi hem åt lite tacos sen somnade Agnes en liten stund

Sen blev det lite mer utomhus mys vi åkte ut och fiskade lite grann

fick dock inga andra fiskar än tre mörtar och en löja jag försökte mig på och fiska också men det gick inge vidare bra är nog inge riktigt fiskeproffs endå :D

Så vi har varit ute mest hela dagen JÄTTE mysigt lilla familjen <3

Ska snart iväg och jobba natt också mindre kul dock är AS trött men jag måste, inatt och lördag natt sen är det helt slut !


Ne slänger ut några bilder här nedanför från idag hinner inte blogg så mycket mer nu bloggar mer imorgon !

Puss & Kram





 
 
Ingen bild

Camilla

5 augusti 2009 17:13

Vilka härliga bilder! :) Nea är verkligen jätte söt!
Hur var Göteborgs vistelsen? (har aldrig varit där så är nyfiken!)

Vad har ni för er om dagarna och hur mår ni? Hur länge har du semester med tösen din?

Hoppas ni har det bra och får lite sol på er!
Kram kram Camilla

 
Linda

Linda

6 augusti 2009 08:39

Hejj Carmilla :)

Tack så mycket hon är min lilla stolthet och VÄÄLDIGT lik sin pappa :)


Den var jätte bra hotellet var bra förutom att jag fick tag i en säng som jag fick rikigt ont i ryggen av när jag vaknade på morgonen känndes som om ryggen var av :)
På fredagen knatade vi runt på stan hela dagen kikade i alla sorts affärer och åt lite och hade det mysigt synd bara att det blåste så otroligt mycket annars var det jätte mysigt...
På lördagem tog vi en promenad igenom GBG för att ta oss till liseberg för en massa åk med karuseller :)

Vart dock lite besviken på karusellerna var inte så många Nea kunde åka plus att köerna till karusellerna var långa till en karusell fick vi stå i en halvtimme i kö inte alls kul hann åka 5 karuseller på 8 timmar...
söndag åkte vi hem en jobbig hem resa men det gick bra :)

Vi hittar på en massa olika saker åker till Högbo åker inte till Valbo kötcentrum och kikar lite leker i lekparker badar osv :)
Jag har semester med henne tills på söndag sen är semestern slut för den här gången...

Ha det bra tjejen
många kramar till dej...

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

7 augusti 2009 09:49

God förmiddag!
Usch ja, inte roligt när man sover illa!
Var det en fin stad att gå i? Hittade du någonting? (;
Så tråkigt med karusellerna! Är ju därför man åker dit..

Så mysigt det låter! Och djurparken ni var till som du hade bilder ifrån, hade ni en bra dag? Du skrev om att något tråkigt hände? /:

Önskar er en fin dag!
/Camilla

 
Linda

Linda

7 augusti 2009 10:07

Hejj på dej :)

Ja det är JÄTTE fint i Göteborg vill gärna åka dit igen men då ska jag ut och upptäcka mer än vad jag gjorde man behöver nog flera dagar för att se allting i den stora staden :)

Jag köpte ett par skor och en bok på resan hem bara :) behövde pengarna till Liseberg istället hehe men dom pengarna var jue lite slöseri tycker jag men det kunde vi jue inte veta ifrån början...

Ja vi var till Furuvik här i Gävle över dagen igår det var jätte mysigt men varmt var det men blev lite besviken på nöjesparken med karusellerna dom har tagit bort så mycket en massa karuseller och annat var bättre för några år sedan då fanns det mycket mer men jag åkte jue ingenting , barnen var nöjda iaf det är huvudsaken :)

Äh killar kommer och går det är det enda jag kan säga :)

kramar

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards