Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Man måste ha något att göra !

Av Linda Johansson - 11 augusti 2009 18:13

Ja man MÅSTE ha något att göra hela tiden för att man ska slippa tänka så mycket , det har jag märkt idag !

Gick upp tidigt i morse vid 08.00 var trött som ett as !

Men vad hade jag för val , var bara att kliva upp det !

Skrotade omkring gjorde lite morgon sysslor åt frukost tvättade håret osv !

När vi satt och åt lunch så kom Linda förbi , satt och snackade en massa skit om allt , som vi alltid gör :D blir MYCKET tok oftast men man får iaf skratta , en sak är HELT säkert Linda har kommit in i kiss och bajs åldern :D

Sen efter ett tag kom mamma , pappa och Emma förbi och lekt en stund !

Linda knatade hemåt och efter en stund så åkte mamma och pappa också !

Nea blev självklart ledsen , men klockan var endå middagsdax och sen bada och kolla på bolibompa borsta tänderna och sen sova !

Gjorde iordning lite mat , Nea åt rätt så bra jag åt för mycket ivanlig ordning :D

Slängde Nea i badet medans jag tog reda på disken och plockade för fullt !

Nu sitter hon framför TVn och kollar på barnpogram och äter vindruvor

Sen efter bolibompa är slut så är det kväller , ska ta ett bad när Nea somnat kolla på en bra film och bara ta hant om mej själv en stund !

Har haft fullt upp dom senaste timmarna , så det ska bli skönt att vila en stund sen , men också skönt att ha något att göra hela tiden så man slipper tänka så mycket !

Men jag har accepterat situationen och det börjar kännas rätt , att det är såhär det ska vara ! Jag är en BRA bit på väg iaf !

Men ibland så smyger saknaden på , och då blir det så jobbigt då hittar jag på något att göra som får mej att tänka på annat , vad som helst bara jag slipper tänka sakna och fundera !


Har iaf satt upp mej på kö här nere vid killingen fick ingen större lägenhet än en 2a av soc vi bor jue i en 3a Nea och jag nu vi har ett varsitt rum , men nu fick jag nöja mej med en 2a

Nea får ett eget rum och jag kommer sova i vardagsrummet visst det kommer bli trångt och det kanske inte är världens roligaste och sova där men jag gör det BARA för Neas skull , hon behöver vara ute och jag behöver känna mej trygg när hon ska vara ute ensam med kompisar !

Det gör jag INTE här , men jag VET att jag kommer göra det där nere hon har varit och lekt där nere ensam förut när vi varit ioch hälsat på min kusin och hennes barn , och det gick HUR bra som helst ! kommer INTE vara nå som helst problem och släppa henne ensam där ute !

Jag får ställa undan lite möbler som inte kommer få plats , men huvudsaken Nea kommer att trvis jag kommer OCKSÅ att trivas det VET jag !

Nea tjatar HELA tiden varför hon inte har några kompisar och leka med , och varför hon inte får vara ute !

Hon har tjatat på mig hela dagen om det och det är JÄTTE jobbigt för mej att höra tycker så synd om henne !

Så jag har bestämt mej HELT nu det får bli lite trångt men vad gör det så länge barnen mår bra ?

Det är jue INTE livet ut precis som vi kommer bo så , bara tills jag får en egen inkomst och kan klara mig själv då flyttar vi till en större lägenhet !'

Det känns JÄTTE bra att göra det här , jag har funderat och jag har bestämt mig så jag hoppas att vi får flytta snart men det kan ta ett BRA tag eftersom det inte finns någon ledig 2a där så jag får stå i kö

Men det SKA bli bättre , bara att bita ihop det !

Börja om ifrån början , lämna det som är jobbigt bakom sig !


Ne nu blev det alldeles för lång tänkte bara skriva lite grann , så nu får det här räcka bloggar mer i morgon

Ta hant om varandra !














 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards