Alla inlägg den 2 november 2009

Av Linda Johansson - 2 november 2009 16:08

Fy vad jobbigt det var och lämna lill kärleken på dagis idag ! Var fan på väg att hämta hem henne igen när jag var på väg hem men det kunde jag jue inte !

Kändes JÄTTE jobbigt och tungt !

Nu får jag inte träffa henne förrens nästa vecka på Måndag , undra hur jag ska klara mej ?

Kommer se till att jag har MYCKET att göra tills hon kommer hem igen ! Mammas skatt <3

Men nu har man en Linda här som springer omkring som en JÄVLA turban här hemma ny duschat och ser ut som ett mongo ! :P så har hon snott min morgonrock som vanligt ! FYYY på dej :D

Undra om man kan sova inatt när man sett nå liknande hahah !

Apropå sova natt , jag tror jag ALDRIG varit så rädd som jag var inatt jag och Linda !

Vi hade självklart kollat på den nya skäckfilmen som kommer ut på bio den här månaden "Paranormal Activy"

Vi kröp ihop i sängen igår kväll och kollade på den INGEN skräckfilm förut "Exoristen" har skämt upp mej så JÄVLA mycket !

Den filmen kommer jag nog ALDRIG se igen ! Nea låg i sin säng och sov , Linda och jag hade kollat klart på filmen och skulle sova , hon hade lovat mej att INTE somna före mej , men hon somnade endå före mej så jag låg och försökte sova när jag hör VÄRLDENS smäll i köket !

Och jag känner inge ALLA ljud här hemma i lägenheten men det där ljudet var något helt nytt !

Så jag hoppa HÖGT som FAN i sängen och ropade på Linda att hon fan skulle vakna och gå upp i köket och kolla vad det var för något som lät ! (Ni som sätt filmen eller kommer se den förstår varför jag reagerade som jag gjorde)

Linda stutsade upp och greppade tag i första bästa bok hon såg för att försvara sig hahahahha ( Så JÄVLA töntiga vi är) Smög ut i köket och öppnade skåpsluckorna om det var något som hade ramlat där inne , och jag rusa in i Neas rum och hämtade henne för hon fick INTE sova ensam i sitt rum efter det där Nea var den första jag tänke på sen var jag LIVRÄDD kan jag tala om !

Men lugnade ner mig efter ett litet tag när Nea låg bredvid mej i samma säng , men somnade endå inte förens 03.30 imorse jag kunde INTE sova då var jag inte rädd , men jag kunde endå inte sova ! Helt omöjligt !

Så Linda och jag MÅSTE sluta skrämma upp varandra HELA tiden !

Idag kan vi skratta som FAN åt det men inatt då kan jag LOVA att vi INTE skrattade ! Då var vi livrädda !

Så ringde klockan 08.00 i morse också kan tala om att jag var mer död än levande då !

Men gick upp med Nea för att hinna kramas lite och äta frukost och gå iväg till dagis !

Så inatt har jag sovit timme KUL !

Men Linda och jag har bara slappat idag kollat på film beställt lite hämtmat och kollat på TV , Linda sover här inatt igen för INGEN av oss vågar sova ensam än hahaha !



Så nu ska jag också stutsa in i duschen sen blir det väl en till film sen börjar det några bra pogram på TVn också som vi ska se !

Bloggar väl mer i morgon !

PUSS & KRAM













Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards