Alla inlägg den 5 november 2009

Av Linda Johansson - 5 november 2009 18:33

FY nu har jag tråkigt Rynkar på näsan så känner jag mej så JÄVLA ensam också !

Nu när man har tänt ljus i lägenheten så vill man ha någon att dela det med också , men INTE då !

Man ska sitta ensam och kolla på "Ungamödrar" äh överlever väl det också antar jag !

Snart börjar "Mammas pojkar" också och sen blir det "Inlåst" sen så blir det nog sängen skulle jag kunna tro !

Läsa lite grann innan man somnar !

Men det vore jue INTE fel och få krypa ner bredvid någon precis !


Ska försöka hitta på något i morgon vad vet jag inte rikigt än men något MÅSTE det bli nu , det är 3e dagen / kvällen som jag sitter inne och inte gör något börjar kännas nu faktskt !

Så imorgon MÅSTE jag ut och göra någoting ! Annars blir jag TOKIG !

Nä nu ska jag väl inte sitta här och beklaga mej mer !

PUSS&KRAM

Av Linda Johansson - 5 november 2009 16:45

Nu har jag iaf en tid för att tatuera mej ÄNTLIGEN den 23 November är det dax att lägga sig under nålen igen Skrattande

Har besämt mej för vad jag ska ha iaf !

Jag ska tatuera in Neas namn med en JÄTTE fin text och en i fylld stjärna under (eftersom Nea och jag brukar säga att vi älskar varandra till stjärnorna och tillbaka)

och så är hon självklart min lilla stjärna också ! Skrattande 

Så det kommer bli SJUKT jävla snyggt det kan jag lova !

Jag har precis tänt en massa ljus i vardagsrummet och sitter här och myser för fullt , Linda ligger i soffan och ser ut som ett mongo som vanligt ! Cool

Så jag ska väl vara lite social med henne , Så saknar jag NeaSJUKT jävla mycket nu också mammas lilla skruttis Pratade iaf med henne i telefonen tidigare idag och det kändes lite bättre efter jag fick prata med henne !

Ne nu står Linda här och hoppar så nu är det dax att gå ut och frysa ihjäl ett tag !

PUSS&KRAM

Av Linda Johansson - 5 november 2009 10:25

Nu har jag iaf bestämt mej för att tatuera mej igen , ska tatuera in Neas namn på handleden !

Kusin Malin har tatuerat in hennes sons namn på handleden och hon fick betala 300:- för den så det är billigt

Så jag ska ringa och beställa tid så fort mamma kommer hem så jag kan ringa ifrån en telefon !

Ludde har käkat upp sladdarna här hemma så deras hemtelefon fungerar inte ! "Drummel"

Om jag inte ska gå ner på stan och fylle på telefonen då det skulle jue vara bra det med !

Men hur som helst så ska jag iaf ringa och beställa tid nu !

Har gått och velat fram och tillbaka så länge nu men nu SKA jag göra det här ÄNTLIGEN !

Så snart HOPPAS jag sitter Neas namn på min handled märkt för livet med lill kärleken <3

Ska väl traska ut med Ludde snart också , men först blir det "Våra bästa år" missade det igår för jag valde att gå ut med Ludde istället men idag får han vänta en stund ! Skrattande

Sen ska jag väl hemåt och försöka städa lite om jag orkar idag annars tar jag väl det i morgon ska endå inte göra något speciellt i morgon så då kan man lika gärna ta en stor städning !

Ska iaf sova hemma inatt har jag bestämt mej för , jag får SLUTA upp med att vara så JÄVLA fjantig som jag är !

Ne nu börjar "Våra bästa år" bloggar kanske mer senare idag eller så bloggar jag imorgon !

PUSS&KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards