Alla inlägg den 14 november 2009

Av Linda Johansson - 14 november 2009 12:37

// Linda Johanssons blogg //


Idag händer det MYCKET kan jag lova , MASSA kul !

Sitter och väntar på att mamma & pappa ska hämta Nea och sen invänta Satu brossans tjej , hon är SUPER DUPER MEGA snäll och skjussar in mej till Kungsgården idag till kl 15.00

Så jag kan tatuera mej nu ska det ÄNTLIGEN bli gjort , GUD så LÄNGE jag har gått och väntat på att få råd att tatuera in Neas namn någonstans ! Och nu ska det bli gjort !

Sen skjussar Satu mej hem till mamma & pappa så jag kan göra mej lite mer klar och byta om innan jag Sandra kommer så vi kan åka upp till Jädefors till bror på 25årsfest

HOPPAS bara att det kommer några nya folk iaf , börjar bli TRÖKIGT med samma folk VARJE gång ! hälften är man fan skäkt med ! så man har ingen att ragga på ! OM man nu skulle vilja det då , vilket jag inte är så sugen på men endå , men kul ska det bli , sen åker vi nog in till Sandviken igen och går på Lobby och dansar och har skojj !

Synd bara att inte bästa Linda kunde följa med ikväll , kommer kännas KONSTIGT att inte ha henne med men det får gå endå , nästa helg ska vi planera in något skojj , en pub runda eller kanske krogen vi får se , beror helt och hållet på humöret kanske inte blir något alls heller !

Så dagen idag blir är fullbokad !

Men nu ska jag umgås lite med Nea och invänta mamma & pappa så Nea kommer iväg iaf !

Bloggar mer i morgon eller senare ikväll , jag ska lägga ut en bild på tatueringen också men det blir inte idag det får bli i morgon isåfall för kameran ska med ut till Jädefors iaf !

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards