Alla inlägg den 3 november 2009

Av Linda Johansson - 3 november 2009 18:41

Oj Oj Oj jag MÅSTE lära mej att sluta shoppa så jävla MYCKET JÄMT !

Det är FARLIGT för mej och vara i närheten av en klädaffär eller något sånt !

Idag har jag INTE hållt i plånboken speciellt bra !

Köpte mej ett par byxor för 299:- och tre par trosor för 119:- och så hyrde jag film på det OCKSÅ för 120:-

Så snart har man väl inte så mycket pengar kvar kan jag tänka mig !

Så nu får det vara nog ett bra tag , om det nu går brukar inte gå så bra !

Var iaf ner på stan och fikade med Patrik Skrattande satt och pratade om ALLT mellan himmel och jord trevlans de !

Sen kom jag SJÄLVKLART på att jag ville ha ett par byxor dum som jag är !

Så då var det bara att knata ner emot stan och köpa ett par !

Sen vidare till Videohallen och hyra film , så Nu sitter jag hos mamma & pappa tänkte sova här inatt är fortfarande INTE redo att sova ensam än ! höhööh JÄVLA film Skrikandes 

Så jag tänkte mysa lite här ikväll tänkte jag !

Skulle behöva åka hem en stund i morgon iaf och städa sen får jag se i morgon om jag är redo att sova hemma ensam ! hahaha känner mej som en 3åring som inte vågar sova ensam !

Ne nu ska jag försöka koppla in DVDn någonstans här hemma och slänga mej och glo på film ett tag !

Har JORDENS huvudvärk FAST jag tagit alvedon tidigare idag så hjälpte det inte , brukar kunna bli så för mej ibland att det inte hjälper med alvedon konstigt det där !

Men bloggar väl mer i morgon som vanligt !

PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 3 november 2009 10:52

// Godmorgon //


Inatt har jag iaf sovit HELA natten UNDERBART så nu SKA jag nog vara utvilad !

Linda gick hem för en stund sen , så nu sitter jag här hemma och kollar på "Våra bästa år" och bloggar lite !

Efter det är slut ska jag plocka ihop lite här hemma , bädda sängen diska och ta reda på tvätten som är kvar !

Skulle VERKLIGEN behöva städa idag men det får väl vänta antar jag tills i morgon !

Ska ner på stan senare och fika lite , sen ska jag hem till Mamma & Pappa

Mamma är sjuk igen som förra gången hon fick läggas in på sjukhus , så jag är GANSKA orolig att det blir så igen !

Så jag tänkte passa på och umgås lite med mamma och sova över !

Funderar på att hyra en film ikväll och kolla på tillsammans med mamma om hon orkar !

Och jag håller på och sakna IHJÄL mej efter Nea nu , räknade ner dagarna i morse när jag vaknade 6 JÄVLA dagar kvar innan jag får hem henne igen , det är MÅNGA dagar undra hur jag ska klara det !

Saknar hennes små tassar som springer runt här , och hennes pladder HELA tiden som man ibland kan bli TOKIG på men nu SAKNAR jag VERKLIGEN hennes prat , och hennes skratt och tokerier mammas lilla tjej snart kommer du hem igen och då får vi MÅNGA dagar tillsammans  <3

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg idag , så det här får nog räcka för idag !

Men bloggar nog mer i morgon , ta hant om er och varandra nu  !

PUSS&KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards