Alla inlägg den 10 november 2009

Av Linda Johansson - 10 november 2009 19:18

// Linda Johanssons blogg //

Ja ALLTID samma sak , snart vet jag inte alls vart jag ska gå för att man ska få vara ifred nån JÄVLA gång !

Ibland så funderar jag om du vill skapa bråk att du söker efter bråk !

Man börjar jue fundera , efter dina OVANLIGA handlingar

Aja skit samma , har varken LUST eller ORK eller TID att lägga ner energi på sånt larv , vill du fortsätta hålla på så här så varsegod det är DU som förlorar på det i längden !

Nea och jag har iaf varit ner på stan idag till Försäkringskassan & Arbetsförmedlingen vilket är SUPER DUPER MEGA tråkigt tog en liten stund där inne så SJÄVKLART glömde jag hyran för att kunna söka nytt bostadsbidrag

Så jag lär väl dit i morgon igen men då ska jag höra med mamma om hon kan skjussa ner mej en snabbis för att bara lämna din hyran en snabbis !

Sen så har jag shoppat som en TOOOK åt Nea idag en MASSA kläder så nu är jag RIKIGT fattig ! ILLA som fan !

Men hon måste också ha kläder sen käkade vi på "Jensas grillen" också mötte upp mammis och Emma så följde dom med också , tänkte att BARA jag och Nea skulle gå ut och äta tillsammans men Nea skulle ABSOLUT ha mamma med sig så det fick väl bli så då !

Vart en tripp förbi "Coop" också åkte med mamma och pappa dit handlade lite mat och bytte ut Neas tröja som hade gått sönder valde en annan stickad tjocktröja JÄTTE fin !

Sen åkte vi hemåt nöjd med dagen , Nu sitter Nea och kollar på TV hon har ätit som en häst idag GUD vad hon har ätit och lika dant igår också när hon åt en JÄTTE STOR potion makaroner och föttförsås !

Idag har hon ätit MYCKET på dagis , sen åt vi på "Jensas" också där hon också åt mycket

Sen när vi kom hem har hon ätit två äpplen och två skålar havrevete kuddar och nu vill hon ha ÄNNU mer kuddar med kräm till , finns det plats med så mycket ? Men jag ska ABDSOLUT INTE klaga jag är JÄTTE glad att hon äter hon har ALLTID varit dålig på att äta så när hon äter bra så är jag nöjd !

Så jag ska väl låta henne äta lite mer kvällsfika och sen är det kväller här hemma !

Tänkte också krypa ner i sängen och kolla på TV medans Nea somnar !

Kramas och ha det mysigt !

PUSS&KRAM

 

 

Patrik ville att jag skulle skriva något snällt om honom !

(PATRIK DU ÄR SÅ JÄVLA ÄGD)

Cool

Av Linda Johansson - 10 november 2009 13:36

// Linda Johanssons Blogg //

Ja, kan det bli värre ? Först spelar dom AS hög musik så taket nästan lyfter , och sen när man går ut och röker vad får man höra då ? Jo att dom SJUNGER till och med och det lät INTE bra , tror INTE dom ska söka till Idol !

Äh som får spela hur högt dom vill så , men när Nea ska sova ikväll så hoppas jag att dom har sänkt ljudet

Annars lär man klaga lite grann !

Själv sitter jag och lyssnar på kanske det bästa badet "Nickelback"  överröstar grannarna lite grann !

Ska snart hämta lill skrutt på dagis för att bege oss ner emot stan och besöka Försäkringskassan som dock är mindre kul men ett MÅSTE endå sen ska vi nog förbi Linda och Hugo senare idag !

Blir bara ett snabbt inlägg nu , får se om jag skriver något ikväll !

Men det gick JÄTTE bra och sova i hemma inatt iaf , tillsammans med Nea trodde att det skulle bli svårt och somna men det gick bra , kanske man har lugnat ner sig lite grann nu efter den där JÄVLA filmen !

Jag upptäckte till och med att det var JÄTTE skönt att sova hemma , efter ha sovit borta så MÅNGA nätter i rad nu!

Ne nu lär jag knata iväg så det blir någonting gjort här !

PUSS&KRAM 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards