Alla inlägg den 28 november 2009

Av Linda Johansson - 28 november 2009 16:41

Ibland blir jag så JÄVLA förbannad så det finns INTE !

Snart står jag INTE ut längre !

Jag vet INTE hur jag ska göra , MEN det ska tamifan i mej bli en ändring !

ALLT handlar igentigen BARA om att ge så MYCKET skit som möjligt på varandra !

Gör den enda så , så gör jag så här & det är ÄNNU värre !

INTE undra på att man INTE kommer någonstans , och det är SÅÅÅ synd om Nea så det är inte klokt , hon får slitas så JÄVLA mycket imellan !

Men hur FAN ska man kunna komma överrens med folk som tror att dom kan göra vad fan som helst med än ? Utan att man sätter ner fötterna och säger ifrån !

Den som kommer skadas , och må sämst i längden är FAKTISKT Nea !

Den som absolut INTE ska behöva må dåligt !

Det är INTE vi två som har valt att känna den här personen !

Ändå så är det VI som får ta all skit !

Det är INTE rättvist !

Jag HOPPAS bara att mötet nästa vecka leder någonstans !

Men jag tänker INTE ge upp , jag ska slåss för MIN rätt !



Av Linda Johansson - 28 november 2009 11:04

// Hejj hopp //

Ja , helgen har varit lugn hitills iaf !

Skönt att bara vara hemma en fredagskväll också !

Sov över hos mamma & pappa inatt det blev så för jag & Nea skulle igentligen har följt med till Falun igår & kolla på en ny bil åt mamma & pappa

Men dom hittade en här i Sandviken istället , så medans dom skrev på papper så var jag och Nea i Jädefors hos bror & Satu så Emma & Nea fick leka av sig lite !

Sen åkte vi och åt lite mat på torget !

Så fick Nea för sig att hon ville sova över och när hon har bestämt sig för en sak så SKA det vara så också tycker hon , så jag tänkte att det gör jue ingenting hon åker jue på Måndag igen till Danne tyvärr !

Så ska man gå med den där jobbiga klumpen i magen HELA nästa vecka igen då !

HATAR det här , jag vill OCKSÅ kunna slappna av & njuta av min ledig tid

Jag SKA kunna slappna av & inte behöva känna oro när Nea är hos sin pappa !

MEN det kan jag INTE ! & det är INTE så konstigt !

Men vi får se hur mötet går i veckan , har ringt & bokat tid för jag ska gå vidare med det här har jag bestämt mej för !

Orkar INTE ha det så här längre , känna obehag när Nea åker iväg ! & ibland till 

& med få panik , det är INTE så det ska vara !

Iaf , så sov vi här inatt det blev en lugn kväll igår kväll , med lite gotta & bus !

Jag kollade på Idol så klart , HELT överlycklig att Mariette åkte ut !

ÄNTLIGEN det var VERKLIGEN på tiden !

Jag tycker att hon är lite halv falsk på nå sätt , jag tycker INTE om henne som person alls , så därför var det SKÖNT att hon fick åka igår !

Nå mer gjorde vi inte igår , men det räckte !

 

Idag då ?

 

Väntar på att pappa ska komma hem och byta bil , så mamma & jag & Nea kan åka till RUSA en sväng , mamma hade sätt nå lampstjärnor där som hon ville ha i fönstret istället för adventljusstakarna , så jag tänkte att jag också skulle kunna köpa två stycken en i mitt sovrum och en i köket , Nea har redan en stjärna som hon brukar ha i sitt fönster , och sen har jag ljus slingorna i vardagsrummet & då behövs det ingen ljusstake blir för mycket då !

Sen ska vi nog åka hemåt , ska försöka ta golven när jag kommer hem också !

Har dessutom tvätt i tvättmaskinen som jag måste slänga i torktummlaren !

 Så det är väl det rolig som händer idag antar jag !

 

Fick förresten ett brev ifrån Sandvikenhus igår , jag har jue ställt upp mej i kö på en 2a på killingen nedanför oss , där finns det mer barn för Nea att leka med !

Fick hem brev igår att jag har första handstur att kolla på lägenheten & bestämma mej för om jag vill ha den !

Blev JÄTTE JÄTTE glad jag HOPPAS att den är fin , för jag är INTE så sugen på att byta ut min fina lägenhet emot något ruckel precis !

Så på Måndag ska jag låna nycklarna och gå & kolla hur den ser ut !

Så får vi se om det blir flytt för Neas & min del eller om vi blir kvar !

Det skulle vara BRA om lägenheten är fin !

Men om jag flyttar måste jag köpa en ny säng för en 180 säng går INTE att ha i vardagsrummet precis , sen ett nytt soffbord som är mindre än det jag har nu !

Men som sagt var , vi får se hur lägenheten ser ut !

 

Nej , nu ska jag göra lite annat underhålla Nea tex

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards