Alla inlägg den 11 november 2009

Av Linda Johansson - 11 november 2009 19:27

// Linda Johanssons Blogg //


Ja , då var det kväller då , blir bara ett snabbt inlägg ikväll för jag har varken ork eller tid att skriva nå långt ikväll

Tänk att man ska behöva gå så JÄVLA långt , för att man ska få sin röst hörd i alltihopa !

Nu ska jag iaf ta till andra metoder kanske något som biter !

Är så SJUKT less på det här , man försöker man har HELT och hållet sluta med att vara elak och säga en massa hårda ord man har bitit ihop och försökt !

Men VAD FAN får man tillbaka  ? Det blir tamifan i mej värre när man gör så !

Tänk att det ALDRIG ska få bli bra NÅGON JÄVLA gång ! ALLTID samma sak ! ALDRIG lungt !

Imorgon väntas det MASSA samtal när jag lämnat skit ungen på dagis !

Får jag INTE hjälp av en så tar jag och försöker med den andra !

Ne nu ska jag och Nea lägga oss i sängen och MYSA ! Och kolla på TV ! Mamma & Nea <3

PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 11 november 2009 13:40

// Linda Johanssons blogg //

Nu känner jag att jag har hittat MIN stil , en "Linda Johansson" stil men många andras stil också !

Men en stil som passar mej bättre än alla andra stilar som man har provat !

Men det finns en stil som är JAG som jag känner mej trygg med , som jag känner mej själv i !

Och det är en "Rockiga" stilen med svart nagellack , håret fullt med spray , mycket svart och brunt runt ögonen !

Det är JAG och sen skiter jag i vad folk tycker om det

Folk har klagat förut att jag har sminkat mej mycket , men nu sminkar jag mej MYCKET mer !

Det ska vara MASSA macara , puder , mycket eyeliner och MASSA brun ögonskugga !

Och sen kläderna får man inte glömma  Skrattande

Det JAG och jag tänker INTE ändra mej för någon tycker att det är för mycket eller att jag borde se annorlunda ut !

Jag är jag så är det BARA !

Ni får ta mej för den jag är eller så kan ni dra åt helvete !

Jag får VÄLRDENS kick av att lyssna på Nickelback HELA jag spricker snart !

Av Linda Johansson - 11 november 2009 10:04

Always

 

This Romeo is bleeding
But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up.


It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you I give up.

Now I can't sing a love song
Like the way it's ment to be
Well I guess I'm not that good anymore
But baby that's just me.

And I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and the words don't rhyme
And I know when I die you'll be on my mind
And I'll love you always.

Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh
Some that made us cry
One that made you have to say good bye.

What I'd give to run my fingers through your hair
To touch your lips to hold you near
When you say your prayers try to understand
I've made mistakes I'm just a man.

When he holds you close
When he pulls you near
When he says the words
You've been needing to hear
I'll wish I was him, that his words were mine
To say to you till the end of time.

That I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
If you told me to cry for you I could
If you told me to die for you I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you.

Well there ain't no luck in these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams and our old lives
We'll find a place where the sun still shines.

And I will love you baby always
And I'll be there forever and a day always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and the words don't rhyme
And I know when I die you'll be on my mind
And I'll love you always.

 

 

  

Av Linda Johansson - 11 november 2009 09:35

// Linda Johanssons blogg //

Idag är jag RIKIGT jävla trött , Nea skulle så KLART upp före innan väckarklockan ringde 08.00 (eller skulle ha ringt) men hon ville upp tidigare och tyckte att jag också skulle upp då , men jag ville INGET annat än och ligga kvar i sängen och sova en stund till men det fick man så klart INTE göra !

Så det var bara att gå upp då och huttra som en annan jag vet inte vad , kallt och jävligt är det både ute och inne

Sen som om det inte vore nog med det så är det SNÖ ute iaf lite men det räcker för att jag ska bli deprimerad !

Men upp skulle man endå , äta frukost klä på oss och göra lite morgon göra innan det var dax att gå till dagis !

Skit ungen var RIKIGT glad när vi gick till dagis kanske pga all snö eller så har hon en bra dag idag !

Har fått tid för utvecklingssamtal nu också nästa måndag kl 14.00 jag JÄTTE glad för det , för jag tycker det är SUPER viktigt att gå på sånt för att få reda på hur det går på dagis !

Och ett till plus är jue att vi ska ha mötet med den "Bästa" frökan där på dagis !

Jag har faktiskt funderat ganska MYCKET på det där med ALLA tider man har och passa och allt sånt !

Jag kan inte ha någon kalender för den glömmer jag så klart att skriva i och kolla i glömsk som man är !

Men när jag lämnade Nea på dagis idag och gick hemåt kom jag på en BRA sak iaf en bra sak för mej själv !

Jag ska skriva upp Månader och alla dagar på ett papper och sätta upp på kylskåpet och skriva i vad som händer vilket datum och tid för då kommer jag se det varje dag , för öppnar kylskåpsdörren gör man jue flera gånger om

dagen så därför tyckte jag att det skulle vara en BRA idé för mej som är lite glömsk av mig !

Så det tänke jag sätta mej ner och göra om en liten stund !

 

Sen lär man väl göra sig klar , måste ner igen till Försäkringskassan som jag skrev igår men det blir bara en snabbis för dom ska kunna kopiera hyran , det beror jue på hur lång kö det är där då !

Men jag HOPPAS att det ska gå fort , sen får mamma isåfall skjussa mej och Nea till Linda  & Hugo för vi gick aldrig dit igår kom lite saker imellan så vi tänkte att vi skulle gå dit idag istället !

Men jag är INTE ett dugg sugen på att göra NÅGONTING idag är JÄTTE trött och vill bara ligga inne framför TVn

Jag har vaknat ett antal gånger i natt och jag vet inte varför rikigt , men jag har sånna nätter ibland när jag sover oroligt och vaknar många gånger , så hoppas att jag kan sova bättre natten som kommer så man är piggare i morgon , men för DET kan man jue inte slappa hela dagen INTE när man har lill kärleken hemma !

Då vill man jue så klart hitta på en massa bus , och ta vara på tiden man har tillsammans !

Det är INTE många dagar kvar innan hon åker igen och dom dagarna som är kvar kommer gå RIKIGT fort !

Så det GÄLLER att ta vara på varenda litet ögonblick tillsammans det räcker med att man sover bort MÅNGA timmar på natten som man helst skulle slippa men det går jue inte alla behöver sömn !

Ne nu har jag INTE tid med det här längre MYCKET som ska göras innan Nea ska hämtas kl 14.00

Men jag bloggar nog kanske mer senare ikväll när lill kärleken somnat !

PUSS&KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards