Alla inlägg den 9 november 2009

Av Linda Johansson - 9 november 2009 21:53

Tänkte slänga in ett inlägg igen innan jag går och lägger mej !

Jag har precis gjort om min blogg , jag vet inte om det blev så bra ?

Det ser jue lite tråkigt ut , men det får duga tills jag hittar på något annat !

Finns det ingen där ute som pysslar med just utseendet för bloggar osv ?

Som kanske skulle kunna hjälpa mej och fixa min blogg så jag blir nöjd någongång ?

Skulle vara jätte snällt , om DU känner att du vill och kan så släng iväg en komentar till mej !

Annars får den se så här tråkig ut !

 

 

Nu är det kväller för min del har tagit ett varmt skumbad smörjt in kroppen så där HÄRLIGT skönt !

Så nu är man len som VÄRSTA bebis rumpan !

Så nu ska jag krypa ner bredvid min lilla ängel som ligger och snusar så sött i min säng och drömma lite jag med !

Nattinatt !

Av Linda Johansson - 9 november 2009 18:43

// Godkväll //

Nu har jag ÄNTLIGEN fått hem min älskade lilla skatt och det var helt UNDERBART och se henne igen ! Känns som om hon har varit borta i evigheter fast det igentligen bara är en vecka !

Hämtade henne kl 14.00 på dagis åkte direkt hem och kröp upp i soffan pratade och kollade på TV tillsammans !

Vi har ätit , badat och ätit glass (Syndat lite grann) och BARA haft det helt UNDERBART !

Mamma & Pappa var över en sväng för en stund sen , pappa skulle hjälpa mej med TVn är så TRÖTT på att ligga på soffan på kvällarna och kolla på TV när jag så gärna vill krypa ner under täcket i sängen och kolla på TV

Så han fixade så att jag kan göra det nu , men TVn i Neas rum funkar inte nu , men det skulle han fixa i morgon !

Så nu ligger Nea i min säng och kollar på TV ska väl göra kväller där inne vid 19.30 som vanligt

För i morgon är det dagis som gäller , jag har ändrat dagarna på dagis så i fortsättingen kommer hon gå Tisdag - Torsdag när hon är hos mej eftersom hon kommer hem på Måndagar till mej efter en vecka !

Efter dagis i morgon ska vi knata ner på stan jag måste ner till försäkningkassan och lämna in ett papper om nytt bostadsbidrag och så skriva på papper så jag får lite pengar , och sen säga till om att jag och Danne har varannan vecka nu så jag vill söka ett halv underhåll i fortsättningen ! Så man inte blir återbetalingsskyldig det skulle inte vara så JÄTTE kul precis !

Sen efter det så ska vi knata hem till Linda & Hugo för Linda ville bjuda på mat så får ungarna leka av sig lite

Men det slutar väl med bråk som VANLIG ! Dom har ganska svårt att hålla sams dom där två !

Så imorgon har vi lite att göra iaf , men det blir tidig kväller endå när det är dagis nästa dag !

Nu har jag fått en annan tid för att tautera mej också REDANLördag !

Plus att jag får göra det MYCKET billigare , Det är BRA och känna folk ibland ! Så då sparar jag lite pengar där som jag ska köpa brossans telefon för , MÅSTE ha en ny min är så SJUKT dålig INGEN hör vad jag säger i den !

Ångrar JÄTTE mycket att jag köpte den , den är VÄRDELÖS !

Så nu ser jag VERKLIGEN fram emot Lördag , när jag ligger under nålen igen !

Kommer bli SUPER DUPER nöjd med tatueringen , jag har redan berättat för Nea att jag ska tatuera in hennes namn med en stjärna under på handleden och hon blev JÄTTE glad och längtar tills hon får se den , Mammas lill kärlek <3

Sen så har jue brossan 25årsfest på kvällen också så det kommer också bli JÄTTE kul !

Men jag kommer ta det VÄLDIGT lungt iaf , tänker INTE bli lika dålig som på min födelsedag SPECIELLT INTE när jag har Nea hemma som jag måste underhålla dagen efter , så det kommer bli VÄLDIGT lungt isåfall !



//


Ne nu är det väl dax att göra något HELT annat , Nea ligger i sängne och tjatar om att hon är hungig FAST hon har vräkt i sig en JÄTTE MEGA STOR potion makaroner och köttförsås för en stund sen

Men hon lär väl komma upp och äta något då , hon kan jue inte lägga sig hungrig precis

Så nu får man borsta om tänderna på henne också !

Jag har PRECIS kommit på en sak , jag tycker att det är JÄTTE skönt och vara ensam igentligen !

INGEN att passa upp på och rätta sig efter , ingen som säger åt mej vad jag ska göra och inte göra !

Man behöver inte vara hemma om man inte vill när Nea är borta i en hel vecka , då kan man sova över hos kompisar hur många dagar man vill , man kan vara ute och festa och göra PRECIS som man vill !

Kärleken kommer när den kommer , jag tänker INTE skynda på någoting i fortsättingen !

Utan nu ska JAG tänka på mej själv och Nea , och BARA må bra tillsammans ! Så som det ALLTID har varit !

Ne nu ropar hon igen !

Godnatt sov så gott

Puss&Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards