Alla inlägg den 26 november 2009

Av Linda Johansson - 26 november 2009 09:24

// Godmorgon //

Lämnade Nea på dagis för en stund sen , vi sov kvar hos mamma & pappa inatt för Nea ville det så gärna så pappa skjussade hem oss , kom hem en stund sen knatade vi iväg till dagis ! Så nu är hon där !

Själv sitter jag & väntar på att klockan ska bli 09.45 för då kommer Johan & hämtar mej , vi ska åka in till Valbo en sväng ! Som jag skrev igår !

Blev lite besviken när jag kollade kontot för en stund sedan , bara 31 kr kvar !

Jag som tänkte köpa lite ljus på IKEAjag hade tagit fel på dag det är i morgon jag får pengar inte idag , tänkte sätta mej ner & betala räkingarna i morse när jag kom hem men det gick jue inte så klart !

Så jag får gott och väl skippa att köpa ljus idag och åka in någon annan dag , kanske kan fråga mamma & pappa om dom är sugna att åka in någon dag !

 

Annars då??

Jo som sagt var Valbo snart , sen åka hemåt vid 12.30 tiden hoppas jag på

Hämta Nea & sen följa med mamma till Gävle sjukhus hon ska ta lite prover och nån spruta emot gris sjukan !

Så hon ville att vi skulle följa med henne så slapp hon åka själv !

Sen åka hem och plocka lite här hemma det är inte stökigt men jag stör mej på vissa saker som ligger framme :D

Så är det en MASSA bra på TVn ikväll också !

Kl 20.00 "Mammas pojkar" & sen 21.00 "Paradise hotel" & 22.00 "Generation fett" Så nu har jag bänkat mej framför TVn HELA kvällen !

Tända lite ljus och ha det mysigt , kan inte bli bättre !

Nej , nu lär jag göra klart det sista innan Johan ringer och säger att han är utanför så vi kan åka sen , så man inte har glömt någonting (Som man brukar kunna göra när man är stressad)

Bloggar KANSKE mer senare idag ! Annars så får ni hålla er tills i morgon !

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards