Alla inlägg den 6 november 2009

Av Linda Johansson - 6 november 2009 19:03

Nu har jag ÄNTLIGEN tagit tag i städningen ! Nu är det rent och fint här hemma igen ! WONDERFUL !

Skrubbade toaletten , dammade Neas rum och alla andra rum !

Sist tog jag golvena dammsög och torkade !

Så nu är det ÄNTLIGEN gjort iaf , slipper man tänka på det på några dagar iaf ! Ska väl ta en till städning till nästa helg kanske ! Försöka hålla det rent nu , men jag brukar säga så men att verkligen göra det , det är en HELT annan sak !

Var JÄTTE sugen på att gå ut ett tag där , en pubrunda bara ingen krog , men det sket sig !

Och lika BRA är väl det för nu har jag tänt ljus i vardagsrummet och släckt ner lite lampor så det blir en RIKIG mysig stämning ! Och inväntar Patrik som är på väg hit !

Vi ska kolla på "Idol" och ha det trevligt tillsammans !

Så den här helgen blir det också en nykter helg som förra helgen , och faktiskt så är det SKÖNT också !

Har sovit och varit borta nu i flera dagar så det är JÄTTE skönt och vara hemma nu !

Ne nu ska jag kolla på "The simpsons" och invänta Patrik får se när han dyker upp !

PUSS&KRAM

Av Linda Johansson - 6 november 2009 12:50

Hejj Hopp !

Kom hem ifrån Linda för en stund sen , knatade över dit igår kväll både hon och jag kände oss lite ensam igår !

Linda mötte upp mej så knatade vi hem till henne och kollade på "Mammas pojkar" och "Lyxfällan"

fläskade i oss MASSA popcorn som vanligt också och drack julmust , vi kan VERKIGEN fläska vi ! höhö !

Men som sagt var , nu är jag hemma iaf och ska snart sätta igång med städningen skrubba lite på toan och damma lite överallt där det behövs , och ta golven !

Det JOBBIGASTE rummet är faktiskt Neas rum , så MYCKET grejer där inne på golven MASSA lekbackar och sånt så allt det måste jag slänga upp på hennes säng så det är INTE så kul men ett MÅSTE !

Sen kommer Patrik hit och kollar på Idol med mej lite sällskap :D

Så det är väl lika bra att sätta igång om man ska hinna med allt , annars lär det väl bli stressigt som vanligt !

Har en sån ENORM panik saknad efter Nea just nu och vad JOBBIGT det här är !

Men nu är det 3 dagar kvar innan hon kommer hem och GUD vad vi ska mysa och busa tillsammans då !

BARA att bita ihop och se fram emot Måndag när jag ÄNTLIGEN får hämta henne på dagis kl 14.00 hålla hennes lilla hand och höra hennes pladder så UNDERBART luvligt !

Mammas lilla skatt , finaste lilla ängel du är HELA mit liv , det är DU som får mej att orka ta mej igenom dagarna när dom är som gråast , det är DU som får solen att lysa för mej fast den INTE ens finns på himmelen

Jag visste INTE vad kärlek var innan du kom , DU har VERKLIGEN visat mej vad kärlek igentligen är !

När kompisarna sviker , när Kärleken tar slut så finns du ALLTID här !

INGEN kan känna sig så trygg och tacksam som jag är när du lilla älskade unge kom till världen !

Gud sände mej sin FINASTE ängel <3

Mamma ÄLSKAR dej lilla gumman vad som än händer med världen eller mej så kommer jag ALDRIG svika eller SLUTA älska DEJ <3

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards