Alla inlägg den 22 november 2009

Av Linda Johansson - 22 november 2009 22:11

Jag fick en dikt av Matte och jag tyckte att den var så gullig på nå sätt !

Så jag MÅSTE bara slänga in den här på min blogg !

Första gången jag festade med han , så drack jag lite för mycket så magen vart inte så glad på mej och det hände en liten olycka !

Och det har jag skämts för som en gris ! jag spydde ner HELA hans rum väggar och allt , och stackarn fick ställa sig och skura hela rummet pga mej !

Men han har ALDRIG varit arg på mej för det och det är jag glad för

Ville bara berätta lite kort om dikten så ni förstår den !

Så här skrev han !


Vi träffades på en fest, där du antagligen drack mest.
Du spydde ner hela mitt rum, och du kände dig riktigt dum.
Dagen efter fick jag skura, men det var ingen idé att tjura.
Du ska inte känna någon ånger, det har faktiskt hänt flera gånger.
Det är är inte bara du, som har spytt som en gnu.
Man kan ju inte bli arg på dej, du verkar ju vara en sån trevlig tjej!

Av Linda Johansson - 22 november 2009 20:49

Tänk att man kan ångra något så FRUKTANSVÄRT mycket som jag gör nu !

Att jag ALDRIG lär mej någongång !

Jag är för godrogen och snäll , jag är blind och dum i huvudet !

Folk varnade mej inte bara en gång utan flera gånger !

Men jag lyssnade aldrig , jag valde att tro och lita på den jag trodde var min vän , men som vanligt hade jag fel !

Nu har jag fått nog , jag ska gå min egen väg nu och det får bli utan folk som tar energi av mej och folk som gör mej ledsen och sviker mej !

Jag är värd så MYCKET mer än det !

Jag valde att lita på dej igen , för jag ville inte förlora dej jag litade på dej du sa att du ångrade dej att du inte kunde leva utan mej !

Men nu efter det här kommer jag ALDRIG lita på dej igen , det kommer inte finnas någon chans till det för , det vi hade är HELT slut nu !

Jag vill inte ha dej i mitt liv längre , för mej betyder du INGENTING nu !

Lika mycket som jag betydde för dej när du lämnade mej ensam , när du lät mej gå ensam när vad som helst kunde hända !

Jag hoppas att du är nöjd med ditt val , att du valde rätt !

För det val du gjorde , förstörde våran vänskap för ALLTID !

Så jag hoppas att du valde rätt !

För mej existerar du inte längre !



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards