Alla inlägg den 18 november 2009

Av Linda Johansson - 18 november 2009 15:36

// Linda Johanssons blogg //


På började städningen igår men hann inte så långt , jag rensade i Neas och min kläd gaderob och skrubbade ren toaletten det var allt , sen ringde jag upp Linda för jag tyckte att det var RIKGT trökigt vädet igår så jag frågade om hon ville gå ner på stan med mej och hyra film och glo på hela dagen / kvällen !

Så Linda kom över hit och så tog vi med varsitt paraply och knatade ner till stan i regn och rusk för att hyra film !

Men vi hade tur vi fick skjuss hem så vi slapp iaf gå !

Så igår kväll så log jag och Linda och glodde på film HELA kvällen till klockan blev 22.30 tyckte det blev lite sent att gå hem så jag slaggade över vaknade vid nästan 10.30 så då slängde vi på TVn så glodde jag på "Våra bästa år"

medans Linda sprang som en tok ner till tvättstugan och härjade !

Efter "Våra bästa år" knatade jag hemåt för att hinna fortsätta med städningen !

Så jag har dammat ÖVERALLT i lägenheten , diskat och donat lite !

Så blev jag precis klar med golven så nu luktar det citron i HELA lägenheten !

Skönt när det är klar slipper man fundera på det på några dagar iaf , tänkte ta och ta av golven på söndag en snabbis innan lill kärleken <3 kommer hem igen !

Så man INTE behöver fundera på det till veckan när hon ÄNTLGEN är hemma så man kan göra något annat skojj !

HOPPAS bara på att få vara IFRED nnästa vecka med henne så man inte blir jagad !

Saknar henne så ENORMT mycket just nu , men jag VET att hon kommer hem snart till mej och då ska vi mysa och ha det bra tillsammans

 

 

Nu sitter jag och väntar på att golven ska torka så jag kan ställa ner alla grejerna och tända doft ljus

Tänkte slänga mej i soffan och läsa en bok som jag köpte för några dagar sen som jag inte hunnit på börja ännu

Och bara ha det mysigt med mej själv !

Och ta det lungt nu när städningen är klar , sen är det lite bra på TV ikväll också som jag ska se !

Så ikväll blir det en LUNG hemma kväll för min del !

Ne nu har nog golven torkat så nu ska jag tända lite ljus och ha det mysigt !

 

//

 

Jag tänker fortfarande på dej , vad har du gjort med mej ?

Varför kan jag inte bara glömma dej och gå vidare  ?

Varför tänker jag fortfarande på dej på kvällarna när jag ska lägga mej , och önska att du vore här hos mej !

Varför tänker jag på dej när jag vaknar på morgonen , och önskar att du vaknade upp bredvid mej !

Varje liten detalj kan få mej att känna saknad !

Jag tror INTE jag någonsin kommer älska en person lika mycket som jag älskade dej !

Du var speciellt , fortfrande ÄR speciellt , men jag VET att jag MÅSTE släppa taget , för jag VET att vi aldrig kommer träffas igen du och jag !

Visst är det svårt att inse det , men för varje dag som går så är det lättare !

 

Av Linda Johansson - 18 november 2009 12:10

STORT tack till alla er som bryr sig , och stöttar mej när jag bertättade om mitt helvete under så många år !

Det betyder JÄTTE JÄTTE mycket för mej att ni bryr er om mej och TROR på mej !

Tack ännu en gång ni är guld värda ska ni veta <3

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards