Alla inlägg den 16 november 2009

Av Linda Johansson - 16 november 2009 18:38

// Linda Johanssons Blogg //


Ja , då var det kväll igen då , nu känns det VERKLIGEN att lill kärleken är borta !

Nu har man ingen att krypa ner hos på kvällarna !

Men jag får bita ihop , slappna av och njuta så mycket som det går OM det nu går !

Linda var över en sväng efter Nea åkt till Daniel , vi har suttit och snackat skit och kollat på TV

ringde och beställde mat också , kände att jag behövde äta någonting men jag orkade inte göra nån mat

Så det blev en Pasta / Ost / Skinka sallad och Linda fettbobban tog en Pizza hon Cool

Måste bara tillägga en rolig sak som jag sa till Linda när hennes telefon ringde och dom stod utanför med maten

Hon hade sagt åt mej att svara i hennes telefon om dom skulle ringa för hon behövde gå och kissa !

Så när hon satt där på toa så ringde telefonen och hon hade lovat att gå ner och hämta skiten för jag orkade inte

Så när jag sagt åt dom att vi kommer ner strax , så SLET jag upp dörren till toan där Linda satt och skrek "TORKA PULLAN NU OCH GÅ UT OCH HÄMTA MIN MAT"

hahah, man blir så som man blir när man umgås med mongolider som Linda ! Cool

Linda gick hemåt för en liten stund sen , jag ska ta det lungt en stund till och sen ska jag hoppa in och duscha och slänga mej framför TVn och vänta på "Paradise hotell" sen efter det blir det att sova !

Imorgon MÅSTE jag ta tag i den här JÄVLA städningen !

Så har man det gjort plus att man hinner med en till städning innan Nea kommer hem på Måndag !

(Mamma saknar dej hjärtat)

 

Nu har jag och Linda iaf planerat att efter jul och nyår ska vi tatuera oss !

Jag ska göra min sista tatuering sen är jag nöjd då blir det inge fler !

Och Linda ska göra sin första så tänkte att vi kunde gå tillsammans till samma kille som jag tatuerat mej hos två gånger nu , jag ska skriva in "tro hopp & kärlek" på Kinesiska på vaden !

Det får bli min sista tatuering , iaf tills jag får ett till barn sen OM jag får ett till men det SKA jag ha !

Då blir det en till på handleden med hans/hennes namn !

Så efter Jul & nyår då blir det en till !

FARLIGT och börja tatuera sig !

Ne nu blir det soffan en stund sen duschen och sängen sen !

PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 16 november 2009 11:50

// Linda Johanssons blogg //


Ja men vad fantastiskt roligt det är att ha magsjuka ! FYFAN !

Undra vad för ont jag har gjort som åkt på magsjuka bara så där då !

Började igår kväll att jag började må SJUKT jävla illa , alla trodde att det var för att jag var bakfull (vilket jag INTE var ens engång) men jag förstod att det var något annat , sen när Nea och jag kom hem så la vi oss i sängen på en gång för jag orkade verkligen INGET annat för hastiga rörelser kände jag att jag var på väg att kräkas !

Sen var det kört fram tills på kvällen fick jag springa mellan toan och hinken !

Men sen lugnade det ner sig tack och lov och jag kunde somna !

Nu är det lungt men jag mår fortfarande illa och har ingen som helst ork till mycket !

Men jag ska snart börja med maten åt Nea för hon måste äta , jag däremot tar det lungt med maten idag !

Man ska itne reta magen mer än vad man redna har gjort !

Senare idag 14.00 åker min lilla prinsessa igen ! Känns JÄTTE JÄTTE jobbigt !

Vill inte att hon åker , det kommer bli så tomt här hemma nu när hon kommer vara borta i en hel vecka !

Jag för försöka underhålla mej på bästa sätt nu när hon är borta , Linda är också barn ledig till nästa måndag så vi kommer granterat att umgås nästan varje dag , så få går tiden fortfare !

Ne nu ska jag sätta fart med maten och vara lite med Nea innan hon åker , men tänkte bara släna in ett inlägg för nu kommer jag inte blogga nå mer idag , för när Nea åkt så blir det soffläga HELA dagen !


PUSS&KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards