Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Linda Johansson - 2 maj 2011 10:17

Som jag skrev i tidigare inlägg för några dagar sen så har jag mått SKIT dåligt

Jag mår fortfarande inte jätte bra men jag jobbar på det ...

Jag fick reda på i veckan att jag har fått sommarjobb och det är något väldigt

STORT för mej sen 2006 har jag inte varit utan sommarjobb en enda gång

fast två år i rad har jag varit VÄLDIGT orolig över att bli utan ..

Eftersom jag inte har någon utbildning så kommer jag inte in i äldrevården

längre och det är väldigt svårt och jobbigt för mej ...

Men i sommar ska jag iaf jobba på Sandvik ... kan man få ett bättre väl betalt

jobb ? Nej jag tror inte det ... Jag kommer tjäna SKIT bra

Kanske runt 18 000 och det är en guld gåva för mej !

Så vindarna kanske har vänt ... efter beskedet om sommarjobb så känns det

bättre ... Sen efter sommaren ska jag ta tag i mitt liv rejält ....

Det kan inte fortsätta så här  !


Sen är jag OTROLIGT glad för att jag får hem mitt lill hjärta ♥ idag !

Och hon ska vara hemma i 2 veckor den här gången ! :-D

Daniel åker till korea och därför ska jag ha henne hemma när han är borta

Han har jue umgänge och om han åker bort så är det SJÄLVKLART att hon

ska vara hemma med sin mamma inget snack om saken !

Och enligt familjerätten så har jag vårdaden om henne för hon är skriven hos

mej och då bestämde jag det att hon ska vara hemma !

Vi ska det SUPER mysigt tillsammans ♥ 

Det kan INTE bli bättre än så !

Det är inte länge kvar innan jag får åka och hämta hem henne ...

Så snart får man kraamas och pussas med hjärtat igen ♥


Jag kan inte lova att jag bloggar mer än det här inlägget men jag skulle

kunna tro att jag gör det ... för att kunna skriva av mig lite ...

Jag behöver det !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards