Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linda Johansson - 4 maj 2011 19:51

Nu är jag förbannad ! Satt vid datorn och kikade lite medans Nea kollade på barnpogram (som ska föreställa barnpogram iaf)  så hör man någon prata

"När vuxna tycker om varandra så smeker dom varandra så det blir skönt"

"Så här trär man på en kondom"


Men va i HELVETE är det för barnpogram ? Jag blir SKIT förbannad !

Hur kan dom sända nå liknande när dom vet att det är barn som kollar ?

Min dotter är 6 år och hon ska INTE behöva höra sånna saker än på flera år

Jag blir helt mållös !

Jag funderar på att ringa in och klaga på kanalen som visar sånt när barn kollar

Ne det kokar i mej !


 



Av Linda Johansson - 4 maj 2011 18:29

♥ Störst av allt är kärleken ♥

Av Linda Johansson - 4 maj 2011 14:23

Det var nog inte så roligt att läsa mitt förra inlägg skulle jag kunna tro ... men jag kände att jag behövde skriva av mej lite och eftersom det är jag som bloggar så  tycker jag att jag hade all rätt och kunna skriva det jag kände igår ... !

Det är många tankar som snurrar , många frågor men inget svar !

Jag har ringt runt lite idag och fått lite vägledning och jag pratade med en

jätte gullig person som jag garanterat kommer att kontakta igen ...

Jag känner absolut ingen rädsla jag känner inget hot ... jag känner bara att

jag har RÄTT att agera och säga ifrån ... som den individ och mamma jag är

Många tror säkert att jag känner mej hotad ... att jag är rädd att någon

ska ta min plats i Neas liv ... men jag VET att det kommer INTE att gå ...

Så ni behöver inte fylla era tankar med något sånt :-)

Jag är säker på min roll ... jag är säker på Neas kärlek till mej ...

Och framför ALLT jag är säker på MIN kärlek till mitt barn ...

men för det så betyder det inte att jag tar vad som helst och finner mej i

vad som helst ... jag har som sagt var rätt att säga ifrån om jag tycker att

något är helt fel ... som mamma har man rätt ... men som någon annan

så har man INTE rätt ... vilket jag har fått svar på idag under mina telefon samtal och det känns skönt att veta att jag hade rätt fast jag redan visste

det så vet jag det ännu mer nu :-)


Nog om det här , ni vill säkert ha annat att läsa om än mina tankar hela tiden


Nea följde med hennes kompis Johanna hem idag efter dagis ...

Jag fick nöjja mej med att ta med mej Ruffe hem :-)

Ruffe är en Labrador hane som jag ska ha i några dagar åt Jelan

Han är SUPER mysig ... men det är ganska jobbigt att gå ut med honom

han gillar inte andra hundar och om vi möter nån annan hund så får man

vara jävla berädd på att blå hålla honom ... och jag är inte direkt van

med stora hundar jag är uppvuxen med små hundar ...

Men det har gått bra :-) han är så mysig denna hund lugn och fin

han gör inte mycket väsen av sig och eftersom jag inte är van med hund

hos mej utan bara Ludde då så klart så är det skönt att få hem en lugn hund

Nea kommer hem runt 17-17.30 ikväll då ska vi gå ner till tvättstugan

(ska bli intressant och se om det fungerar den här gången då)

före det så ska jag träffa Jelan med hundarna jag tror Ruffe saknar henne lite


//


Jag skulle verkligen behöva städa här hemma det enda jag tog igår

var dammningen i vardagsrummet ... men köket , Neas rum och toaletten är kvar så det måste jag ta imorgon plus golven ...

Annars har det inte hänt så mycket nytt ... jag är SUPER DUGER MEGA glad

att ha hemma mitt lill hjärta ♥  igen

Det är så mysigt att krypa upp bredvid henne ... eller när hon kommer upp

till mej på natten och kryper ner bredvid mej .. det är min lill älskling det ♥

Ihelgen ska vi ha det super mysigt , myskvällar , och kanske en tur till Högbo

Vi hinner hitta på en massa saker vi har TVÅ veckor på oss :-D

två UNDERBARA veckor ♥  ... men jag önskar det var fler !

Men man kan inte få allt här i världen ... jag är jätte nöjd med dom veckorna

vi har framför oss iaf :-)

 

Ne mina kära vänner & ovänner (som jag brukar skriva) det finns jue sånna som läser min blogg också :-) nu ska jag invänta samtal ifrån Jelan

sen pyser vi förhoppningsvis ut ett tag jag och Ruffe tills vi får hem Nea igen

HUGS AND KISSES !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards