Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Linda Johansson - 25 maj 2011 17:29

 


Svar till : E


Jasså du håller med E du :-) så gulligt av dej !

Ingen egen fantasi kanske ? ;-) du kanske inte är så smart heller !

Oj vad du vet mycket om honom då gått nån kurs lr ? :-D

ska vi ta och diskutera hjärna nu också ? :-D

Har du inget roligare att prata om ?

vädret tex ? har du fint väder hos mej också ?


Puss hjärtat !

Av Linda Johansson - 25 maj 2011 17:24

 


Svar till : E


hehe lilla vännen :-) vissa månar är väl värre än andra kanske ?

Mem det är väl lite väl svårt för dej att förstå jag menar vissa är jue inte

så smarta ;-)

hahahahaha festa när jag inte har Nea ? då vet du verkligen INTE mycket

lilla vännen ... jag festar nästan ALDRIG när jag har Nea

läs igenom min blogg innan du öppnar din söta lilla mun sötnos ;-)


Puss på dej snygging ;-)

Av Linda Johansson - 25 maj 2011 17:12

 

Svar till : Cilla


Ja klart man ska vara ärlig i sin blogg :-) fast man blir jue hatad för det

också men det är ALLTID lika kul att läsa kommentarer ifrån folk

som sitter miljontals mil bort som tror sig veta allt om mitt liv ;-)

Men Men så äre !


Nja kär tror jag inte att jag var , jag var nog bara förälskad

Jag skulle igentligen träffat hans kompis Niklas ifrån första början

det var vi som hade bestämt träff han tog med sig tösens pappa då

och på den vägen är det :-)

äh klart man ska vara kräsen jag är inte så kräsen på utseendet men

hur han är som person och hur mogen han är då är jag kräsen eftersom jag har lill tjejen att tänka på också :-)

Ja satsa allt på ett kort ... familj flytta ihop så småning om osv :-)

Jag har haft några chanser ja men det har inte känts rätt med dom tyvärr !


Den där frågan om vad jag saknar förstod jag inte rikigt ?

så den får du ta om :-)

Ja dom är ovanliga men jag är jue lite så att jag inte vill ha vanliga svensson

namn till mina barn utan det ska va nå onvanligt och Nea som tösen heter

är inte alls vanligt därför så fick det bli så :-)

 

Jadu jag har ingen aning hur man ska få det att fungera

jag har en jobbig situation själv så kan tyvär inte svara på det !

Jag valde att gå ifrån honom för känslorna svalna under gravititeten så var vi så olika han tog ALLT med en axel ryckning och sånt klarar jag inte av rikigt !

 

Ha det bra !

Av Linda Johansson - 25 maj 2011 10:14

Igår mötte jag upp Jenny på stan knatade iväg till maxi och köpte lite tugg till filmkvällen ... Morötter , Gurka , Paprika , två dipper , vattenmelon , och en dricka ... efter det gick vi upp emot hemmakväll för att hyra film !

Det blev tre stycken två skräckfilmer och en komedi !

The last Exorsist , Carny och little fockers 3

gick hem till Jenny skar upp lite grönsöker fixade dippen och slänge på

ena skräckfilmen Carny ... den var RIKIGT dålig hyr den INTE !

En jävla drake av nå slag blandat med en fladdermus och nå annat

flyger runt och käkar upp folk ... super dålig riktigt besviken faktiskt !

Sen blev det komedi Little fockers 3 den var okej inte lika rolig som

dom två första men den var okej :-)

Men frågan är om den är värd att hyra det får ni bestämma !

Sen blev det så klart med skräckfilm

The last Exorisist ... på framsidan och bakisidan såg den bra ut

MEN jag blev lite besviken den var inte lika äcklig som jag trodde att

den skulle vara ! Efter Frejja sagt att jag inte skulle kunna sova !

Men han är jue lite feg han också som sover med lampor tända och

TVn på , på nätterna ;-D

Men den var faktiskt bra endå

Ibland hoppade man till , ibland så var det lite små äckligt speciellt när

hon knäcker nacken och hela kroppen !

Aa hyr den så får ni se själva :-)

 

     

 

Och till filmerna så smälde vi i oss grönsöker med dipp så jag trodde

allvarligt att magen skulle spricka ... !

Men det är SJUKT gott ... och nyttigare istället för en massa godis

och chips ... Så det kan jag rekomendera starkt !

Så det blev en rikigt bra kväll med två bra filmer och en massa götta !

Så det lär vi göra om igen vi brukar jue ha våra filmkvällar ibland :-)


 


Vad som händer idag ?


Vet jag faktiskt inte än ... är GRYMT sugen på att dra med mej några stycken

till parken senare idag och sola spela kubb och umgås !

Men vi får se vad som händer !

Imorgon kommer ÄNTLIGEN min lilla skatt hem också !

Som jag har saknat henne men imorgon får jag krama henne igen !

Så har vi 1½ vecka tillsammans och vi ska ha super mega mysigt !

Nu ska jag gå och kolla på "Våra bästa år"

bloggar kasnke mer senare idag !

Ha en bra dag ute i solen   gott folk !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 25 maj 2011 08:43

Snodde texten av en förredetta kompiss blogg så nu har ni lite mer att läsa ni som är nyfikna ;-)

 

Är du kär? Nej ... men önskar att jag vore !

Är du en sportfåne? haha snarare soffpotatis

Är du likgiltig? Kanske ibland !

Är du röksugen? Lite
Är du rik? Nej ... men vore inte helt fel !

Är du fattig? inte riktigt !

Är du trött? Lite vaknade nyss har inte vaknat till ännu !
Är du shoppingsugen? Alltid !
Är du töntig? Mycket ;-)
Är du ressugen? Nå fruktansvärt vill till nå varmt land !

Är du skolsugen? Det kan jag inte påstå !
Är du irriterad? Nej inte nu !

Är du festivalsugen? Ja
Är du alkholsugen? Nej
Är du saknad av nån? Det är jag säkert av några stycken !

Smeknamn? Har inget det är Linda som gäller !

Bästa åldern? 7-9 an tror jag

Bästa tidningen? Hänt bild och se & hör

Hur sminkar du dig? Puder , macara &  eyeliner  !

När stal du senast något? Jadu var väl kanske i 7an nångång ?

Hur många timmar sov du inatt? 7 timmar
Vilken film såg du senast? The last Exorsist

Vilken internetsida besökte du senast? Facebook och Bloggplatsen

Vad sa du senast till vem? Frågade Frejja om han kollat under sängen efter spöken igår kväll !

Vem fick du senast sms från och vad stod det? Frejja som skrev godnatt

Vad gjorde du i förrgår? Låg hemma och degade hela dagen !

Vad har du gjort idag? Ingenting än ska ut med hunden snart !

Vad ska du göra idag? Hitta nån som är sugen på att sola lite i parken

Hur många msn-kontaktetr har du? kanske en 80 st

Vilket land besökte du senast? Kommer inte ihåg !
Hur många snälla känner du? Finns några stycken !

Vad såg du senast på tv? har inte kollat på TV än !

Vad är det för märke på din dvd-spelare? herregud är inte hemma så jag kan inte kolla men säkert nå billigt skit !

Senaste köp? morötter , gurka , vattenmelon , dipp osv !

Vad har du dåligt samvete för? Ingenting !

Vad har du för skor? Det är många det !

Vad har du på dig nu? ett ljus blått linne och täcket :-)

Vilken musik har du lyssnat på idag? Ingenting än !

Skulle du säga nej till sex idag? Nej
Är du vegitarian? Nope
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej inte idag !

Vad heter dina kusiner? Malin , Marcus , Peter , Jessica , Sandra , Jenny , Torlife ! Sen finns det en massa som jag inte känner !

Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? Har inte hunnit så långt än !
Gillar du att laga mat? Om man är två så är det kul !

När sjöng du senast? Jag ljuger eller mummlar typ alltid !

Håller du det städat? Försöker och kompisarna säger det så då är det väl så

Vad gör dig lycklig? Min fina dotter , familjen , vänner , Sommar !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards