Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Linda Johansson - 17 maj 2011 15:24

Äre nån mer än jag som är väääldigt trött på regnet nu ? Nån måtta får det väl endå vara endå ? Nu har det regnat i flera dagar i rad medans den stackars solen försöker sig på att komma fram iaf ! Gaaah !

Näe vet nån vad ... Nu SKA jag ha soool   

Ser mer lovande ut imorgon och FAN om det inte blir sol så jag kan sola

när jag och Frejja ska åka till hans stuga ! Då blir jag inte glad ! :-)

Vi ska snart åka iväg och handla med oss lite mat så vi kan grilla

och lite alkhol så klart :-)

Sen ska jag fan i mej lägga mej och vägra gå upp resten utav dagen !

Vill inte se eländet ute som öser ner !

Hoppas man inte blir så jävla blöt när man ska gå ut sen bara !


Ja som sagt var åker jag och Frejja till hans stuga imorgon på morgonen nångång

ska passa på att soooola och dricka lite rosé vin grilla och snacka skit

sen ska jag spöa skiten ur han i kubb det kan jag lova :-D !

Kommer komma hem på Torsdag ... ska bli skönt att komma iväg lite även fast

det inte är så långt bort så är det bort en stund ifrån Sandviken iaf !

Kommer bli nice !


Var på möte imorse också eller aa möte och möte vet inte vad man ska kalla det

men det gick iaf så där ... hoppas på det bästa

Men SJUKT trött var jag iaf när jag gick upp flera dagar i rad nu har jag somnat

runt 2-3 tiden på natten och vaknat tidigt  , det är inte okej måste skärpa mej !

Sen har jag lite samtal som jag skrev tidigare att ringa det får bli på Fredag isåfall


Ne mina vänner & ovänner ;-)

Dax att åka iväg snart ... inhandla det som ska tas med imorgon !

Jag kommer med all sanorlighet inte hinna blogga nå imorgon ... men jag kanske

slänger in ett inlägg på Torsdag om jag inte mår allt för dåligt ;-)

Jag börjar jue bli gammal det var annat när man var ung då kunde man dricka

hur mycket som helst utan att må dåligt dagen efter ...

Men det senaste året så mår jag rent ut sagt FÖR JÄVLIGT dagen efter !

Lika bra att inse att man inte är ung längre !

hoho !

Hare göttans !

Puss och Kram !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards