Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Linda Johansson - 12 maj 2011 13:12

Maten står i ugnen det får bli Lasagne idag väldigt gott :-)

Nea sitter och kollar på barnpogram själv passar jag på att blogga

lite under tiden jag väntar på att maten ska bli klar !

Idag blir det en inne dag jag MÅSTE städa idag fast Nea inte gillar det ...

Ibland måste man lägga vissa saker åt sidan och göra det som måste göras

helt enkelt ... senare idag ska jag på möte på Neas skola hon ska börja i till

hösten så det ska bli intressant :-)

 

Mamma kom med Ludde (hunden) imorse vid 08.00

för hon skulle åka iväg och jobba och eftersom det var ett riktigt oväder

imorse medans jag och Nea sov som två stockar så vakna vi jue så klart inte :-)

Men när mamma ringde och väckte oss så hörde jag både regn som smattrade ordentligt på taket och mullret uppe på himelen

Så Ludde kunde inte vara ensam rädd som han är för både smällare och

oväder så fick han komma till oss idag .... Han är vildare än vildast kan jag be

om att få tala om ... men jag är väldigt svag för honom endå :-)

Så nu ligger han bredvid mig på hel spänn hela tiden om han

skulle missa något intressant !

Jag väntar på att mamma ska höra av sig och hämta honom ... efter maten

så sätter jag igång och dammar överallt och drar av golven !


//


Vissa människor som man verkligen har tyckt om som man litar på

som man delat det mesta med så många år ...

Kan visa sig att vara en sån in åt helvete svikare ...

Jag är GLAD kan jag säga att jag kommit ifrån sånt folk som är sånna !

Folk varnade mig för den personen flera gånger om

men jag vägrade lyssna ... jag ville jue tro det bästa ? Att jag kanske var

speciell att mej sviker denna person inte som med alla andra !

Men ACK så fel jag hade ... jag blev sviken som in åt helvete !

Men som sagt jag är glad för det idag ... Jag fick verkligen se hur denna

person är som person ... och jag har hur många andra vänner som helst

vilket jag INTE hade när jag umgick med denna person ...

Så har jag fått chansen att skaffa mej RIKTIGA vänner efter det

Och dom vännerna ligger mej varmt om hjärtat ...

Den här personen kommer få leva ensam för det är ingen som kommer

orka med denna personnens lögner och svek gång på gång !

Jag är glad att jag släppt taget och inte kramlat mig fast hos denna !

Nog om detta :-)


Nu ska jag kolla Lasagnen om den börjar bli klar för det är

lite hungrigt i magarna på både mej och Nea !

Bloggar kanske mer senare idag om jag har något att skriva

annars får ni klara er tills imorgon ;-)

 

Av Linda Johansson - 12 maj 2011 12:33

 


Svar till - Milla


Först vill jag bara säga att du har ett fint namn :-)

Tack för att du gillar min blogg :-) jag är jätte nöjd med den själv faktiskt ...

Jo jag har bilder men jag la inte ut nå igår men jag kan lägga in en bild här

nedanför bara för dej :-)

Illrar är OTROLIGT sociala iaf den här som min bästa vän har skaffat sig

han är med överallt så har hon en väska med filtar i som han ligger i och kurar ihop sig och somnar i när han är trött så går hon runt på stan med honom så :-)

Och han ska alltid vara i närheten av henne och min kusin Marcus

(Dom är tillsammans)

Han har en riktigt härlig personlighet så jag tycker verkligen att du ska skaffa dej en iller sen lever dom bara tills dom blir 4-5 år också ...

Lycka till :-) och ha en bra dag !



Här ligger han på filten i lekparken trött efter ha sprungit på på stan :-)

 

Här ligger han i väskan (som jag skrev) på en uteservering men han är allt för nyfiken på allt folk för att kunna komma till ro och somna :-)

 

Av Linda Johansson - 12 maj 2011 11:44

Imorgon blir att ringa lite samtal för min del ... lär sitta i telefonen hela förmiddagen men jag har ett samtal till polisen och ett samtal till en åklagre för att en viss person förföljer mej och trakassierar mig dagligen !

Så nu ska det få ett slut helt enkelt !

Jag pratade med en skit bra rådgivare här för några dagar sedan och jag

ska ta och ringa upp honom igen för han kunde hjälpa mej sa han :-)


Jag har hört tala som det här fallet förut och mamman fick ensam vårdnad

av barnet för barnet hade det så bråkigt omkring sig pga exets tjej !

Så det är det jag ska sträva efter !


Önska mej lycka till :-) eller det behövs kanske inte ! ;-)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards