Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Linda Johansson - 15 maj 2011 18:43

Då börjar dom ensamma dagarna nu då ... Nea åkte för en liten stund sen !

Jag förstår INTE vad hon ska dit och göra när hennes pappa inte ens är hemma ? Det där ska jag ta upp med familjerätten ...

 Passar på att ringa dom till veckan också

jag ska endå ringa lite andra samtal !

Får se om jag får nå svar på mina frågor och nå slut på det här !


Dom här två veckorna Nea har varit hemma har gått så OTROLIGT fort !

Annars brukar två veckor vara ganska mycket ... men inte den här gången !

Dom sista dagarna har vi inte gjort så mycket pga vädret ...

Men dom andra dagarna när det har varit fin väder har vi gjort en massa skojj

ihop ensamma och med andra !

Så jag tror att Nea är rätt nöjd med dom här två veckorna !

Jag vet inte hur det är med henne men jag saknar henne redan

Men hon sa att hon saknade pappa så när han kommer hem så blir det nog bra !

Det är bara att räkna ner dagarna nu tills hon kommer hem igen !


Nu tänkte jag ta reda på disken sen slänga mej framför TVn och kolla på

Fenomen finalen och efter det börjar BB live !

Vi får se vad som händer till veckan ... men jag HOPPAS på fint väder för

jag skulle verkligen behöva sola lite grann ...

Men till helgen blir det grill fest hos sötnöten Ida :-D

Jag tyckte att hon kunde ha en grillfest eftersom hon har hus eller ja

hennes föräldrar har hus ... så kunde vi samla ihop ett gäng och

sitta där och käka gott dricka gott och ha trevligt med lite kubb och

kanske stutsa stutsmatta !

Kanske ska föröska hålla mej ifrån den när jag fått i mej lite och dricka

det kan jue sluta riktigt illa iaf om man heter Linda :-D

Sen ska jag hänga med Frejja till hans stuga till veckan också

grilla lite och umgås lite grann kommer också bli trevligt :-)

Mer har jag inte planerat det får bli som det blir helt enkelt !

Eller jo en sak till ... men det kan jag tyvärr inte säga det är lite hemligt ;-)

Jag kan jue inte dela med mej om allt till er det hoppas jag nå förstår ! :-D

Lite saker håller jag för mej själv ... jag skriver absolut INTE allt här

i min blogg det förstår ni säkert också !

 

Ne nu ska jag ta den där tråkiga jävla disken

innan jag slänger mej i soffan resten av kvällen och myser med mej själv

fan va synd det är om mej igentligen ! :-)

Ligger här ensam på kvällarna det tycker inte jag att jag är värd ! höhö !

Iaf

Puss & kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards