Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Linda Johansson - 26 maj 2011 19:09

Hej mina vänner saknat mej ?

:-D Naww det vet jag att ni har gjort !

 

Vissar saker är otroligt jobbiga ! En massa ord men man kan inte andvända dom på något sätt ! Ibland så undrar man ... Man hör så mycket andvändbart

något som man behöver andvända ibland ... men ikke ... det är svårt !

Detta måste  få ett slut på något sätt !

Men ibland känns det som om energin och orken tar slut och jag orkar

ingenting ... Jag söker svar ... men förgäves !

Jag finner inget slut på denna mardröm ... jag önskar att jag kunde vakna

upp snart bara känslan av att vakna upp och det bara var en dröm !

Men det är ingen dröm , det är verklighet och det sliter mej mitt itur !


Fick hem min älskade lilla unge idag

Var så underbart att krama om henne igen ... Den känslan är nå alldeles

extra och inget går att gemföra med !

Nu har jag henne hemma hos mej i vecka !

Och vi ska självklart göra en massa skojj och mys tillsammans



Ikvällen igår


Var den bästa på länge ! Jag mötte upp Martin & Peter nere på stan för

att knata ner emot statsparken och spela kubb ...

Där mötte vi upp Ida och Johan

Tjejerna emot killarna vart det ... vi förlorade alla gånger attans tusan !

Men det var rikigt roligt ... Efet ett tag kom Beatrice ner också och gjorde

oss sällskap och inte ens då vann vi en endaste gång !

Lär träna på det där tror jag :-D

Blev kvar ett bra tag innan vi tog bilen hem till Peter för att dricka lite

alkohol (Tur att grabbarna bjöd)

Efter ett tag kom världens bästa faster / Sandra också

blev RIKIGT glad att hon ville vara med oss :-)

Satt och lyssna på musik drack lite och tjattrade en massa !

Senare emot kvällen vart vi ett bra gäng hemma hos Peter

Jag , Ida , Bea , Jelan , Sandra , Martin , Peter , Johan , Emil ,

Andeas , Patric och Age ... ett härligt gäng !

Slutade med ett besök på Kharma på uteserveringen ...

Men drog oss vidare emot 8an när det började bli lite väl kallt !

Det blev ganska lungt varannan vatten funkar verkligen :-D

Idag är jag lite seg men mår inte alls som jag brukar !

Så lät fortsätta köra med varannan vatten !

Men kvällen var RIKTIGT rolig och det hoppas jag på att vi gör om !


Nu ska jag strax bädda ner lill kråkan

även fast det inte är nå dagis imorgon så ska hon alltid lägga sig i tid

i veckorna ... på helgerna är det en annan sak då får hon vara vaken tills

hon somnar själv typ ...

när hon har somnat ska jag kolla på BB och efter det OM jag orkar

blir det ett varmt skumbad och hårinpackling ...

det är ett MÅSTE nu för mitt hår är så slitet i topparna och växer knappt

någonting ... så det behöver lite hjälp :-)


Nej mina vänner nu har jag inte tid att sitta här och underhålla

er längre till ... ni får underhålla er själva istället ! :-)

Jag har viktigare saker för mej !


Puss och Kram sötnosar !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards