Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Linda Johansson - 8 maj 2011 18:57

 


Svar till Maja

Hejj på dej :-)

Det är en riktig pärla och den fanns med på första sidan i Gävledagblads tidning

idag :-) tack så mycket jag är super nöjd med min blogg och jag är glad att ni

också är det !


Det går jätte bra att ta med Nea så där ... men efter nån timme så blir hon så klart rastlös och vill sträcka på sig då går vi en sväng och kollar på bilarna istället sen hoppar vi in i bilen igen och kör ett tag till !

Men vi brukar inte vara ute så länge när Nea är med utan det blir bara när det är vuxna som är med ... då kan man köra lite längre in på natten !


Det är helt olika vad vi gör på dagarna ... vissa dagar vill vi bara ha en lugn hemma dag framför en film eller tv ... Annars så brukar vi vara hos mamma

och pappa ... eller så är Nea ute och leker med grannbarnen här i området

Ibland blir det väl lite mer som badhuset eller något sånt !

Det är olika ... !


Hmm ... vad vi äter ? det är också olika ... det blir mest pasta eftersom både jag

och Nea tycker om pasta ... jag är så otroligt dålig på att laga mat så det blir

inte nå riktigt avancerat direkt ... men tur att mormor finns :-D


Tack för din kommentar & ha en bra dag !

Av Linda Johansson - 8 maj 2011 18:43

Idag har jag och Nea spenderat dagen i Högbo tillsammans med faster Sandra ,

Peter , Martin & Johan ... Vi har grillat en massa gott , spelat kubb ,

Vollyboll och ätit glass i solen och haft det

HELT UNDERBART tillsammans ♥

Nea har haft det jätte roligt med killarna ... Dom är super bra med Nea alla tre

dom låter henne vara med ... kör på hennes nivå ... dom tar det lungt

helt enkelt så hon kan få vara med ... annars kan killar vara lite hårdtänta

men dom satte upp kubb spelet så

 fint så hon kunde vara med och inte behövde

kasta så långt ... dom lät henne vara med och spela vollyboll och lät henne

sörva på sitt eget lilla vis ... men dom hade tålamod med henne !

Ett starkt PLUS och ett tack till er killar om alla killar vore som ni :-)

 

Sen vill jag tacka VÄRLDENS bästa faster / Sandra för att hon fixat och donat

med mat och planering för den här fina dagen ♥

Vi älskar dej Sandra / Faster ♥

Du är guld värd i våra ögon och en fantastisk vän och faster !

 

Nu sitter Nea och kollar på film ... stressar ner lite innan det är lägg

dax ... imorgon är det dagis ... igentligen skulle Nea ha åkt till

sin pappa imorgon men jag får ha henne hemma en HEL

UNDERBAR vecka till :-) och jag är så otroligt glad och tacksam för det ♥

Så den här veckan ska vi passa på att åka till Högbo med killarna och Sandra

igen ... jag vet ingen dag men det ska planeras ... Så ska Nea få träffa sin

kusin Emma också ... och så tremänningen Donnie :-)

Så den här veckan består av en massa roligheter tillsammans !

Det kan INTE bli bättre ♥

Ser fram emot en fantastisk vecka tillsammans med mitt älskade

lilla barn

 

Nu ska jag kolla å film med Nea innan det är läggdax !

Själv ska jag kolla på BB ikväll och hoppas på att Peter åker idag !

Hare gött allihopa !


♥ Kärleken till sitt barn är störst av allt ♥

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards