Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Linda Johansson - 11 maj 2011 21:07

Kan man någonsin få nog ? Ne jag tror inte det !


Hämtade Nea kl 14.00 som vanligt på dagis ...

 fick med oss lill Johanna hem också

alltid lika roligt för tjejerna när dom får leka tillsammans :-)

Jag tog med mej tjejerna ner på stan för att möta upp mamma , Emma , Tina och moster för att äta en glass i solen så klart :-)

Folk på stan måste jue tycka att vi är en knepig släkt ... den ena tar med sig

en iller i kroppel som springer runt hela stan ... och den andra tar med katten sin i koppel som går och trampar lite överallt ... folk stannar ocj kollar och pekar och skrattar och vi skrattar lika mycket ... nog får man sig ett gott skratt när dom är med alltid :-)

vi hamnade iaf på selmas uteservering med både djur och barn

jag tog så klart favoriten kul glass med melon så SJUKT gott ... och fort gick det att trycka i sig den men jag tog jue bara en kula nästa gång får det bli två :-)


Efter glassen knatade vi ner emot statsparken lättare för ungarna att springa omkring där det är väldigt svårt nere på stan folk cyklar springer och åker moped en del åker med bil mitt på gå gatan ingen ordning alls !

Men det tog sin lilla tid att gå ner katten går vääääldigt långsamt så man fick jue vänta en hel del på honom ....

Mötte upp Jelan nere i parken stod och snackade med henne ett bra tag

innan vi gick emot lekparken så ungarna fick härja av sig lite där ...

blev kvar ett litet tag men när solen gått i moln så blev det riktigt kallt och ingen av oss hade nå jacka eller tröja med oss så vi fick börja gå hemåt istället


Hamnade hemma hos mamma & pappa med ungarna ...

vid 18.15 tiden ungefär kom Johannas mamma och hämtade henne och jag och Nea åkte hemåt till oss ... åt lite grann och tog oss ett bad för det kan jag lova det behövdes som vanligt när Nea varit ute och lekt en hel dag ...

Nu ligger hon i sängen och lyssnar på ljud saga ! nöjd med dagen ...

Jag hoppas att hon somnar ganska snart för jag vill också krypa ner i min sköna

varma säng och kolla på TV en stund tills jag somnar !


Man känner i hela kroppen att dom här dagarna har det varit full rulle

tillsammans med Nea vi har gjort något precis varje dag direkt efter dagis

det har varit OTROLIGT roligt och jag VET att Nea tycker det också ...

Men ack så trött man blir men skönt trött på nå sätt ...

bättre än att ligga hemma och inte göra någonting den tröttheten är en helt annan trötthet än den här när man har varit ute i friska luften hela dagen !


Ne nu ska jag kolla om lill hjärtat har somnat så jag också får gå och lägga

mej snart ... !

Bloggar mer imorgon efter alla möten man ska gå på !

Natti Natti !

Av Linda Johansson - 11 maj 2011 13:05

♥ Livet är för kort för att slarvas


bort njut varje dag


 , som om den vore den sista ♥




 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards