Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Linda Johansson - 10 maj 2011 20:06

Ännu en TOPPEN dag tillsammans med lill hjärtat ♥

 men det känns i kroppen nu

jag tänkte jag skulle slänga in ett inlägg och sen ska jag faktiskt krypa ner

i sängen tillsammans med Nea (Hon ville sova i min säng inatt) och sova

jag struntar i BB ikväll det är inte så viktigt min kropp behöver lite vila nu !


Vi har iaf som sagt var haft en kanon dag idag igen !

Kan man annat än att ÄLSKA solen och sommaren ?  ♥

Direkt efter jag hämtat Nea på dagis så gick vi ner på stan eller jag gick Nea

cyklade hon är JÄTTE nöjd med sin nya cykel och ska cykla hela tiden ! :-)

sprang in till AMS en sväng och skrev på ett papper sen vidare ner emot

stan köpte en glass och satte oss i solen och gottade oss !

Sen tyckte vi att vi skulle gå ner till statsparken och leka lite i lekparken där

och så blev det ... jag satt och solade medans Nea sprang runt och lekte !

Hon hittade först en tjej i hennes egen ålder att leka med ... men hon åkte hem efter en liten stund då hittade hon två lite större tjejer som hon gungade med ett tag innan hon hittade yttligare en kompis en kille som hon hade jätte kul med innan det var dax för oss att gå vidare !

Mamma & Emma (Syskonbarnet) hämtade upp oss så åkte vi hem tiill oss

tjejerna lekte jätte bra medans mamma och jag försökte förså en viss

"människa" men vi kom inte riktigt fram till något ...

Gjorde iordning lite stuvade makaroner och köttbullar som vi bjöd på

tjejerna åt mest makaroner :-)

Sen var det kväller för ikväll och glad och nöjd med det är faktiskt jag men INTE Nea hon vart skiiit sur när Emma var tvungen att åka fast hon har

lekt med barn heeela dagen ! skit ungen min ♥


Nu ligger hon som sagt var i min säng och halv sover ...

Jag ska också krypa ner nu kolla på TV en liten stund tills jag somnar

men det lär inte dröja länge precis somnar väl så fort jag lägger ner fet röven

i sängen efter den här dagen :-D

Men vi har haft en mysig dag tillsammans ♥  tre helt UNDERBARA dagar tillsammans har vi haft och fler ska det bli !

Imorgon vet jag inte alls vad som händer det skulle bli lite sämre väder då lät det som så jag ska kanske passa på att städa lite då ?

Aaa det visar sig !

Ne sängen var det !


            

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards