Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Linda Johansson - 16 maj 2011 11:27

FAN rent ut sagt vad trött jag är på regnet ... jag vill ha soool !

Men inte ens det kan man få !

Usch ... va less jag blir !

Jag skulle vilja krypa upp i soffan och slänga på en dålig film och tycka synd

om mig själv ... Men det går inte ... jag ska iväg på möte idag kl 13.00

Så jag fick gå upp ganska tidigt idag för att hinna plocka ihop och

ta reda på disken som jag sket i går ... dum som man är !

Och så klart göra mej klar ... känns GANSKA meninglöst att slänga på sig

smink och fixa håret en sån här dag ... Men man vet jue aldrig vad som händer senare idag heller ? Om det slutar regna nångång !

Men sån tur har man väl inte !


Annars får det bli en inne dag idag ...krypa upp i soffan och kolla på TV

Jag har inte så mycket intressant och roligt att skriva just nu

jag tänkte bara fördriva tiden en liten stund medans plattången blir varm !

Men nu är den säkert varm så tyvärr lär jag sluta nu !

Synd va ? :-D

Men om ni har tur så bloggar jag säkert mer senare idag / kväll !

ha en bra dag !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards