Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Linda Johansson - 13 maj 2011 15:24

Vart är solen ? Kan någon tala om det för mej ? Alla dessa jävla moln överallt

Jag vill ha soool och värme så man kan vara ute och sola !

Det verkar som om det kommer vara ett par mulna dagar framöver nu !

Typiskt att det ska bli sämre väder till veckan när jag vill ut och sola

har inte rikigt haft tillgång till det dom här två veckorna när

lill hjärtat ♥ har varit hemma ... men vad gör det ?

Vi har iaf haft två UNDERBART mysiga veckor tillsammans !


Nea och jag har iaf städat idag ... hon städade sitt rum och jag tog dom

andra rummen så nu är det klart känns skönt att ha gjort det till veckan

så jag kan ut och härja nånstans :-)

Vad vi mer ska hitta på idag vet jag inte jag vet bara att vi ska åka och

leta en present åt lill Johanna tills imorgon då ska Nea på kalas hos henne

Så det ser hon jue fram emot !

Ska handla hem lite saker vi behöver ha också och lämna tillbaka två filmer

vi lånade på hemmakväll förra veckan ...

Jag försöker få Nea att gå ut och leka med dom andra barnen som är ute

och leker på baksidan men det går mindre bra !

Hon blir bara arg och fräser att hon inte vill leka ute ... att hon SKA leka

med Emma (Kusinen) idag istället vilket jag säger ifrån om !

Inte för att vara elak utan för att jag VILL att hon ska skaffa kompisar här

i området så hon kan vara ute och leka ...

Men hon tror så klart att jag bara vill vara dum inget annat !


Aaa vi får se vad vi roar oss med senare just nu är jag bara SKIT trött !

och längtar redan till sängen ikväll !

Så det kan vara ibland har man inte mycket till ork över precis !


Mötet på Neas skola hon ska börja i till hösten gick iaf jätte bra igår !

Super mysig skola liten och JÄTTE bra påminner om ett dagis !

Vilket jag tycker är BRA när dom kommer direkt ifrån dagis med deras miljö

och lokaler så är det bra att det seri ungefär lika ut ...

Läkarn verkar också bra och rektorn ...

Synd bara att jag inte har rätt till fritids åt Nea eftersom jag inte jobbar

men om jag börjar plugga jag också till hösten då har jag rätt till frtids !

Annars kommer Nea bara gå mellan 08.00 - 11.00  Måndag - Fredag i skolan

inte en luch får hon ... Hm det lär jag säga att det är VANSINNIGT dåligt !

Att dom inte ens får lunch jag menar det får dom jue iaf på dagis ?

Men börjar hon på fritids så kommer hon få äta lunch !

Men det är endå UR dåligt tycker jag !

Trodde det skulle bli bättre när hon började skolan men jag verkar ha fel !


Ne nu ligger plattången och kokar snart

dax att fixa frillan lite innan det är dax att åka iväg !

Puss & Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards