Alla inlägg den 1 november 2012

Av Linda Johansson - 1 november 2012 10:32

Godmorgon !


Någon har visst vaknat på fel sida av sängen idag ... hmm ! Nea är inte på sitt bästa humör idag kan jag säga ... hon fräser och snäser och morrar åt allting och sitter och skriker åt tvn ... lika dant igår var hon också sur för någonting ... det är roligt nästan jämt , bara att bita ihop ... och det absolut värsta hon visste sa hon var att byta trosor på morgonen ... och ännu surare blev hon när jag tvinga henne att byta trosor , hoppas att det går över under dagen annars blir det inge roligt alls och gå ner på stan för lite Halloween firande där nere ... isåfall stannar vi hemma , jag vill inte gå ut med någon sur unge ... men hon vet vad som väntas om hon fortsätter och sura och fräsa åt allt och alla som kommer i hennes väg !


Själv är jag  faktiskt lite små trött på en liten lägenhet måste jag säga , vissa dagar är så ... jag stör mej på att det är trångt precis överallt i lägenheten , medans andra gånger så trivs jag otroligt bra , konstigt att det kan vara så olika ! Men just idag är det en sån där dag som jag stör mej väldigt mycket på att det är litet , lägenheten är endå bara 52 kvadrat meter , så har man en säng och en hörnsoffa i vardagsrummet som är så litet endå ... men en dag ska vi flytta till större och det lär inte bli förens vi blir en större familj , till mej och Nea så räcker den här lilla lägenheten bra ! Kommer nog ha svårt och flytta härifrån när det väl blir dax att göra det !


Hur som helst försöker vakna till med en kopp kaffe som vanligt ... och ska kolla på "Våra bästa år" innan jag ska göra mej klar för dagen ... igår blev det ingen körning för pappa var inte så pigg igår så jag vill gärna köra lite idag om det finns tid , sen som jag skrev ska vi ner på stan för lite Halloweenfirande , Nea ville inte sminka sig sa hon igår men idag vill hon det , så jag har inte köpt hem någonting så hon får sminka sig på stan isåfall och det brukar alltid vara så långa köer så man får vara ute i tid !


Nu ska jag kolla klart på "Våra bästa år" bloggar kanske mer senare idag men det tror jag väl !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards