Alla inlägg den 8 november 2012

Av Linda Johansson - 8 november 2012 16:09

Fan va dålig jag är på att hitta på rubriker !


Men det är väl knappast dom ni läser ! Jag blogga ingenting igår som jag skrev att jag skulle göra efter jag kört med skolan ... jag hann faktiskt inte ... Jenny L tjata ut mej på puben igår :-) blev lite vin före med brudarna innan utgång men det var inte så mycket folk ute men vi hade roligt endå ... hur som helst ! Körningen igår gick bra förutom att det var en ny bil och lite annorlunda hur jag är van att göra med kopplingen och gas/broms i mamma & pappas bil och innan jag kom på det så fick jag ett X antal motorstopp vilket jag inte har fått på väldigt länge ! Men det gick endå bra fick köra lite överallt i stan & på landsväg ... han tyckte att jag var duktig nästa gång ska vi öva på start i backe och parkera dom två har jag lite svårt med ! Men övning ger färdighet och jag ska ha mitt körkort jag ger mej inte före !

Fick för första gången i mitt liv blåsa i en alkoholmätare också det har jag aldrig behövt gjort så det var något nytt för mej , bilen startade inte innan man blåst och blivit godkänd berättade körläraren vilket kommer att finnas på dom flesta bilar inom några år och det tycker jag är bra ... har man druckit och blåser i mätaren så startar inte bilen hur bra som helst , synd bara att dom kom på den här idén så sent efter ett X antal bilolyckor ! Läraren var iaf bra han var lugn och sansad och det smittade av sig på mej också så jag blev också lugn och kunde koncentrera mej bra på körningen ... bokade en ny tid på samma gång nästa vecka på Torsdag det är då vi ska öva på start i backe och parkera


Resten av dagen kommer jag att slappa i soffan framför tvn känner inte för att göra någonting är ganska trött för det blev rätt sent igår kväll innan jag kom till ro och kunde somna ... eller ikväll det var snarare morgon :-) Men vi hade kul och det är huvudsaken , det var kanske mindre kul imorse när man vakna hehe men så kan det vara ! Slänger in lite bilder från igår nedanför som ni kan roa er med medans jag slappar i soffan !


       

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards