Alla inlägg den 4 november 2012

Av Linda Johansson - 4 november 2012 13:09

Hoppas ni sovit gott det har vi , vi tog en till rejäl sovmorgon imorseoch vaknade 10.40 hur skönt som helst , är det helg så är det då ska man sova länge på morgonen , tur att man har ett barn som förstår det ! Det är lite grått och disigt idag alltså inget direkt uteväder tycker jag ... håller på med maten nu och tänkte slänga in ett inlägg medans potatisen kokar !


Om ett tag ska jag ut och köra lite , frågade pappa igår om vi kunde ta en sväng med bilen så jag fick köra lite mer idag än igår och efter maten så kommer dom väl och hämtar oss så jag får köra lite grann ... lär passa på innan snön kommer för då lär jag inte våga köra lika mycket rädd som man är !


Sen har vi ett födelsedagsbarn att fira idag också, Amanda som fyller 13 år idag stora tjejen ! Så vi ska åka dit inbjudna eller inte och hoppas på att få lite tårta och kaffe och lämna present så klart ! Så det är väl det vi ska göra idag , en lugn men endå trevlig Söndag sista dagen på veckan innan jäkten sätter igång imorgon !


Blir inte mer än så här just nu för jag håller som sagt på med maten så vi får lite i magarna innan vi ska ut ! Men bloggar mer senare idag / kväll beroeende på tid och så ! Men ett till inlägg kommer det lovar jag!

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards