Alla inlägg den 2 november 2012

Av Linda Johansson - 2 november 2012 20:24

Nea i soffan med mackan i högsta hugg med sina nya pyjamas byxor och lika dana tofflor till som jag köpte åt henne idag :) Nu X-factor om man orkar med alla skrikande fjortisar i publiken vill säga ! Gaah !

Av Linda Johansson - 2 november 2012 11:33

Vilken grå förmiddag att vakna till , det känns nästan som om att det ligger snö i luften ... hoppas att det inte börjar snöa för då vågar jag inte köra , jag vet inte hur det ska bli till vintern riktigt för jag är livrädd för halka speciellt när man ska ut och köra bil ... Nea kommer absolut inte få åka med i bilen under vintern när jag ska övningsköra det har jag bestämt för hur bra man än kör så är det alltid en större risk för avåkning eller olyckor på vintern och det vågar jag inte utsätta Nea för


Halloween igår nere på stan var bra , men vi missade zombierna som jag så gärna hade velat se ... men vi träffade på moster och kusin istället och vi hade sällskap med oss upp till mamma & pappa för lite fika , kände inte för att vara ute igår jag kunde helt enkelt inte slappna av pga orsak , men så är det alltid man blir inte ett dugg förvånad jag borde ha lärt mej det vid det här laget men tyvärr så blir det alltid samma känsla varje gång ! Men kvällen var trevlig jag fick köra hem moster och kusin senare på kvällen så en sväng med bilen blev det igår endå som jag hade hoppats på !


Idag ska vi slappa och ha lite myskväll framför X-factor Nea ville så gärna se One diraction som ska gästa där ikväll ... så det blir tända ljus , X-factor och lite götta och tugga på ladda upp inför imorgon när vi ska på släkt träff , ska bli väldigt roligt och träffa alla som man inte träffar så ofta , vissa träffar man väldigt ofta medans andra som man träffar alldeles för sällan ! Så det blir lite mat och goda skratt och gemenskap , barnen har chansen att lära känna varandra lite bättre också , så det här ser vi verkligen fram emot allihopa ! Tack kusin Sandra för att du ordnade det här !


Nu ska jag gå och göra lite nytta , lär ner på apoteket innan alla vaknar till liv och går ner på stan så man slipper köerna där inne ... lär rådfråga om min mage / magmun som bråkas hela tiden ! Om det finns nå tabletter man kan ta för kramp i magmunnen dagligen ! Bloggar mer senare ikväll !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards