Alla inlägg den 26 november 2012

Av Linda Johansson - 26 november 2012 13:14

Finally, it's Monday , and I'm so happy about it !


Om en liten stund så får jag äntligen gå och hämta hem mitt lill Så som jag har saknat och längtat efter henne hela den lååånga veckan som hon inte har varit hemma ! Sitter bara och väntar in tiden för att gå och hämta henne ! Hon brukar alltid bli lika glad när jag hämtar hem henne efter en hel vecka borta , så jag antar att hon blir det idag också :-)Det ska bli skönt och få krama om henne , min lilla skatt ! Vad vi ska göra i veckan har jag inte riktigt planerat än ... jag planerar inte alltid i förväg som ni kanske har märkt ! Men jag vet en sak som vi ska försöka oss på att göra och det är och baka lussebullar för det är första advent på Söndag och så klart ska ljustakarna upp och det ska firas med julmust och lussebullar ! Men jag lär säga att jag är ingen vidare bagare så om det blir bra det är en helt annan sak men bakas det ska det göras i vilket fall som helst ! Tända lite ljus och äta lussebullar ! hur mysigt som helst ! Nu ska jag snart kila iväg och hämta hem skruttungen min !


Hörs senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards