Alla inlägg den 16 november 2012

Av Linda Johansson - 16 november 2012 19:25

Godkväll ! Jag bestämde mej för att vara hemma med Nea ikväll ! Jag är nöjd med mitt beslut ! Nu myser vi ner oss i soffan hos mamma & pappa ! Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 16 november 2012 08:34

Godmorgon !


Hoppas att ni har sovit gott , det har vi gjort ... jag och Nea somnade på soffan igår kväll strax efter 20.00 båda var väl väldigt trött , vaknade inatt nångång och märkte att vi somnat av ... så jag väckte Nea och följde med henne till sin säng och jag själv kröp ner men somnade inte på en gång utan jag låg och kikade lite på telefonen inann jag slockande ... så idag är iaf jag utvilad och tänkte ta den där jävla städningen idag som jag inte gjorde igår för det kom annat ivägen ! Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag sätter igång ... får avbryta och hämta Nea kl 12.00 i skolan och fortsätta igen när jag kommer hem , vill ha tädningen klar tills ikväll då vill jag hitta på något annat ... jag stå inför valet och kvalet om jag ska dricka lite vin med svägerskan ikväll eller om jag ska vara hemma med Nea och kolla på X-factor , men samtidigt så vet jag att hon ville sova hos mamma & pappa inatt och ha lite myskväll ... mamma köpte lite godis igår som Nea fick välja ut som hon ska ha hos dom ikväll så jag kan knappast säga ifrån nu när dom redan bestämt att hon ska sova där ! Så det visar sig hur det blir för mej ikväll ... just nu är jag mest sugen på att vara hemma med Nea ikväll och bara njuta av helgen och ledigheten!  Hoppas att ni får en bra dag / kväll måste sätta igång med städningen nu om jag ska hinna bli klar !


Hörs senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards