Alla inlägg den 3 november 2012

Av Linda Johansson - 3 november 2012 21:38

Från släkt träffen !


Vi har haft det super trevligt hela kvällen , både jag och Nea , jag med dom vuxna och Nea med dom mindre ... god mat och gott sällskap och god efterätt ... Kusin Sandra hade gjort det jätte fint hemma hos henne med Halloween dekorationer överallt ... Du är verkligen jätte duktig och ett väldigt varmt välkommnande ! Jah hoppas att vi kan göra om det väldigt snart och att det inte behöver gå så långt imellan släten ska iaf hålla ihop ! Så en väldigt lyckad kväll ... och lilla lilla Nathalie mitt kusin barn så otroligt gullig liten tjej ... jag kunde knappt hålla mej ifrån henne och hon pratade en massa hela tiden goa tjejen henne kommer jag verkligen att sakna !


Nea fick gå och lägga sig när vi kom hem för hon fräser och näser åt allt och alla idag igen ! Nu för att hon ville att vi skulle sova hos mamma & pappa men jag ville sova hemma men att hon säkert fick sova där om hon ville men det gick inte för jag skulle minsann också sova där ! Så hon har fräst och snäst och spottat hela vägen hem ifrån Sandra och varit väldigt otrevlig , så hon fick gå och lägga sig direkt när vi kom hem ... hon måste lära sig att man inte kan bete sig hur som helst utan att det blir konsikvenser utav det ! Så hon är inte så glad i sin säng just nu ! Men jag tänker inte ge mej ... sen så ska hon försöka låta så ledsen hon kan och tycka synd om sig själv fast hon vet att hon gjort fel , men det går inte med mej ! Någonstans så tar mitt tålamod slut också .... Så det blev ingen myskväll för oss ikväll utan jag kryper upp i soffan en stund själv innan jag också ska lägga mej !


Imorgon vill jag köra lite mer än vad jag gjort idag , gärna åka runt och kika lite överallt så man har någonting att göra ... men vi får se jag hoppas på det iaf ! Sista dagen på den här veckan imorgon sen kommer en ny vecka , Nea åker till Daniel och jag ska göra klart två uppgifter som ska in till veckan , ringa körskolan och boka tid för körlektion , och sen ska jag plugga teori och där imellan hinna städa och träffa vännerna ! Så det blir en fullspäckad vecka till veckan ... måste passa på och göra en massa sånt när Nea är hos Daniel , för när hon är hemma så vill jag vara med henne så mycket som möjligt och lägger det som inte är akut och sidan ! Så när hon åker till Daniel så har jag en del att göra ibland lite för mycket men det är sånt man får ta !


Hur som helst Nu ska jag kolla om det är nå bra på tvn och krypa upp i soffan och bara slappa resten av kvällen , eller ja det som är kvar utav den då ! Hoppas att ni har haft en bra dag ! Bloggar mer imorgon det här får räcka för ikväll börjar känna mej lite små trött !

Av Linda Johansson - 3 november 2012 18:41

Släkten :) ledsen för dålig bild ! Och lilla goa Nathalie :)

Av Linda Johansson - 3 november 2012 15:19

Nea är redo för släkt träffen :) jag lockade håret på henne , nu är hon otroligt mallig :) min fina tjej !

Av Linda Johansson - 3 november 2012 11:33

Godmorgon !


Ja det är faktiskt morgon för mej och Nea även fast det är förmiddag , mamma ringde och väckte oss 10.45 imorse vi tog en rejäl sovmorgon imorse ... och hade hon inte ringt och väckt oss så hade vi nog sovit längre så tur att hon ringde och väckte oss för vi har lite och göra nu på förmiddagen och efter lunch innan vi ska iväg och träffa släkten ! Men det var riktigt skön med sovmorgon , det är skönt att ha ett barn som är morgontrött som kan sova  så pass länge ... jobbigt vore det om hon var morgonpigg och gick upp väldigt tidigt varje morgon !


Jag skrev ett kvällsinlägg igår kvällinnan jag skulle lägga mej mennär jag skrev som bäst så hakade datorn upp sig och det gick inte att göra någonting för att få igång den igen så jag var tvungen att stänga av den och klockan var så pass mycket att jag inte orkade starta den igen och påbörja ett nytt blogginlägg , så därför blev det inge mer skrivet igår så jag glömde inte bort er det var bara datorn som inte ville som jag ville !


Idag ska vi ha släk träff med mat och goda skratt , ska bli väldigt kul och träffa alla och att alla är samlade , men det fattas en som jag hade gjort vad som helst för att få ha med idag jag skulle kunna klättra upp till stjärnorna och ta ner henne bara för idag ... men jag vet att hon är med oss endå ,  hon skulle inte missa en chans som denna ... men hon är för alltid saknad och det kommer alltid fattas någon och det känns så otroligt mycket starkare en dag som just den här , men hon finns med i våra hjärtan och våra tankar där kommer hon alltid att finnas , min älskade mormor , min bästa vän  


Bloggar mer senare idag när det finns mer tid, kommer garanterat upp lite bilder också så håll ut :-)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards