Alla inlägg den 15 november 2012

Av Linda Johansson - 15 november 2012 09:54

Godmorgon !


Vilket härligt väder , solen kikar fram till och från och det verkar vara skönt ute så jag tar mej en promenad ner på stan idagför lite körning med trafikskolan för andra gången ! Hoppas att det går bättre idag när jag har fått känna hur bilen fungerar men självklart är jag nervös , det är inte som att åka med pappa kan man ju säga :-) men det säger ju sig självt , men han jag kör med från körskolan är bra som jag skrivit förut väldigt lung och det smittar av sig istället för att sitta och köra med någon som är stressad då blir man stressad själv och allt blir fel det har hänt mej många gånger kan jag säga och då kan jag inte koncentrera mej på det jag gör utan det blir enbart skit av allting ! Därför är han väldigt bra ! Så jag ska köra idag kl 11.00 sen ska jag hem och försöka städa av här hemma som jag nämde igår kväll ! Snart helg och det ska bli skönt att få lite sovmorgon känner jag , tror Nea kände lika dant i morse ... hon gick upp när klockan hade ringt och jag var ute och rökte , då var hon vaken och hade gått på toa men sen gick hon och la sig lite snabbt igen och sa att klockan bara var 05.00 på morgonen och hon ville sova lite till ... antar att hon kollade fel på klockan och eftersom att det är mörkt när man kliver upp så kan man lätt bli lurad och tro att klockan är mindre än vad den igentligen är ! Så bara imorgon kvar sen får vi sova ut lite på morgonen ! Lär berätta att Nea sov hela natten i sin säng inatt ... och gissa om hon hade en glad mamma när hon klev upp imorse , jag berömde henne och sa att jag var jätte glad och tyckte att hon varit så duktig ... så får se om hon sover hela natten i sin säng inatt också ! Det kanske har haft effekt på det jag har förklarat för henne att hon är så stor nu att hon kan sova i sin säng och att hon ser mej så jätte bra om hon skulle vakna på natten och sätta sig upp i sin säng då ser hon mej i min säng så pass nära är vi varandra ! Så hon var jätte duktig !


Känner mej ganska trött , men jag blir väl piggare när jag tar en promenad ner mot stan med hörlurarna i öronen det är ett måste , jag måste lyssna på musik om jag ska gå någonstans ! Hoppas att det inte blåser ute bara mina ögon är väldigt känsliga mit både vind och stark sol ... då är det som att öppna en kran och det bara rinner och sminket smetas ut och jag ser ut som ett spöke när jag kommer fram dit jag ska och kollar i spegeln ... det är mindre kul ! Jobbigt att ha känsliga ögon när man sminkar sig varje dag :-) Nej , nu ska jag göra det sista som ska göras innan jag ska traska ner mot stan ... hoppas att ni får en fin dag vad ni nu än ska göra !


Hörs av senare Puss & Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards