Alla inlägg den 9 november 2012

Av Linda Johansson - 9 november 2012 11:57

Fredag !


Tänkte slänga in ett inlägg innan jag ska knata iväg till skolan och träffa studievägledaren för att söka nya kurser efter jul jag vet inte alls vad jag ska söka men jag har väl några önskingar hoppas bara att jag kommer in på dom också så det inte blir som förra gången jag sökte till dom kurserna jag läser nu jag kom bara in på två kurser ! I den takten lär jag aldrig bli klar så därför söker jag i tid den här gången så jag förhoppningsvis kommer in på dom kurserna jag kommer att söka , jag vet inte hur dom gör om dom går efter ansökningsdatumet vilken / vilka som söker först men jag utgår från det iaf ! Så jag har tid hos henne kl 13.30 idag och efter det ska jag hjälpa min bror med hans flyttstädning i huset som lär ta ett par timmar så det är det jag ska ägna mej åt under dagen ... ikväll blir det en lugn kväll framför tvn och X-factor så klart !


Det blir inte mer än så här , jag ska göra det sista innan jag ska iväg ... jag skulle behöva stoppa någonting i magen innan jag går iväg men jag känner mej inte ett dugg hungrig eller sugen på någonting ... men jag vet att jag borde äta så jag orkar städa sen för det lär dröja innan jag får chansen att stoppa något i magen , städar man så städar man och då vill man gärna göra klart innan jag gör någonting annat ! Så jag ska försöka stoppa någonting i magen och sen knata iväg ... bloggar kanske mer senare idag beroende på tid hur lång tid städningen tar och när vi kommer hem och hur mycket klockan är då om det är X-factor dax eller om jag har nån tid över till att slänga in ett till inlägg !


Ha en bra dag allesammans !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards