Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Linda Johansson - 3 mars 2012 14:39

Städningen idag ... och följer med mamma & käkar lite på stan istället ! Känns mer rätt !

Helldre ut i vårsolen än stänga in sig i en lägenhet och bråka med dammsugaren !

Ska man tro att det är vår nu ? eller tror ni att det kommer att komma mer snö ?

Jag vet inte vad jag ska tro ... jag hoppas att våren är här för att stanna så det kan bli sommar sen !

Men vi är bara inne i Mars än och mycket kan hända !


Jag ska iaf slänga på mej sol brillorna (saknat) och skinnjackan (saknat ännu mer) och åka ner på stan i fin

vädret får se om man kikar runt lite på stan efter maten !

Så sitt inte inne ut med er i fin vädret man måste passa på !


    

Av Linda Johansson - 3 mars 2012 09:41

Ändrar saker heeela tiden ! Jag blir tokig ... inlägget jag skrev före detta ser INTE snyggt ut ... Jag vet inte hur jag gör för att få raderna på ett annat sätt ... Sen att vissa ord som jag skriver blir understryka utan att jag

har gjort det själv ... det är väl min blogg ... jag vill själv välja hur den ska se ut !

Kanske borde byta bloggplats till nån annan sida där man får bestämma själv hur inlägget ska se ut !

Morr !


Av Linda Johansson - 3 mars 2012 09:26


Godmorgon !



hoppas ni har sovit gott ... det har iaf jag bredvid den sötaste :-) så mysigt att krypa upp i sängen tillsammans

och bara ligga och hålla om varandra ... jag hade glömt hur det kändes att det kändes så här bra !

Men tyvärr så varade det inte länge på morgonen utan jobbet kallade och jag fick snällt släppa iväg honom !

Tyckte inte att det var nån idé att ligga kvar själv i sängen så jag klev också upp för att börja dagen !

Jag ska samla krafter till och börja städa här hemma , imorgon kommer min andra älskling hem och då skulle det

kännas bra om jag hade städningen gjord ... men det tar emot jag är fortfarande trött !

Jag brukar oftast komma igång på kvällarna och då kan det många gånger vara försent att städa !

Jag är absolut ingen morgonmänniska !


Senare idag ska söt och jag följa med mamma , pappa , bror & hans tjej ut och äta lite för att fira en grej som

är värd att fira ... att jag fick behålla min mamma !

Efter det blir det nog nå glas vin till Melodifestivalen ikväll men lungt för Nea kommer hem imorgon

och sötnos ska jobba !


Vissa bara älskar att fösöka ... jag förstår inte hur du ens orkar lägga ner energi på att försöka !

Du kommer ingen vart med det endå ... du slösar bara energi som du kan lägga på annat istället !

Det är rätt skrattretande hur du håller på igentligen ...

som sagt det finns bara EN jag och det kommer ALLTID bara att finnas EN jag !

Det är på tiden att du inser det nu !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards