Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Linda Johansson - 2 mars 2012 18:56

Efterlängtade fredag !


Var en sväng till skolan idag och skrev klart en inlämningsuppgift så nu är det klart och det känns så klart skönt !

Sen blev det en sväng in till Ockelbomarkaden men fyfan vad kallt det blåste ute !

Hade det inte blåst så jävla mycket så hade det varit skönt för solen lös jue ... men det blev bara en snabb

sväng det var för kallt för att gå där tyckte vi !

Men köpet iaf 14 par strumpor (som vanligt) och ett vitt hjärta med texten "du & jag" som jag hängt upp på

väggen det var så gulligt så jag kunde inte låta bli ! och tre nagelack ... det var det jag fick med mej hem inga remmar den här gången iaf !


Nu ska jag strax gå och möta sötnosen vid affären handla hem lite götta till ikväll !

Tror nog jag kommer att ta ett glas vin ... krypa upp i soffan och kramas det är det bästa som finns !

Förstår inte hur det kan kännas så här ... Trodde aldrig att den här känslan skulle komma

men det gjorde den och det känns bra !

Hoppas att ni får en bra kväll ni också !


Av Linda Johansson - 2 mars 2012 13:59

Jag är så tacksam för att du finns i mitt liv min älskade mamma hur skulle jag kunna klara mej utan dig ?

Du är den som jag ser upp till ... du har alltid funnits vid min sida även fast jag inte alltid har förtjänat det !

Jag kan alltid lita på dej du sviker mig aldrig !

Jag är så otroligt tacksam för att jag fick ha dej kvar i mitt liv ett tag till !

min finaste mamma jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva ... Tänk om alla hade en mamma som du !

Det finns bara en som du och den mamman har jag lyckats fått ... vad har jag gjort för att förtjäna det ?

För mej är du alltid bäst lilla mamma !

Alltid tillsammans du och jag

♥ 



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards