Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Linda Johansson - 17 mars 2012 20:50


Mina finaste lilla älskling ♥ Det finaste jag har !


Mitt hjärta slår för dej mitt älskade barn ! Du är det bästa som har hänt mej !
Jag är så otroligt stolt över dig !

 

Av Linda Johansson - 17 mars 2012 15:59

Fast igentligen så har jag inte varit borta så ! Utan vi har sovit hos Marcus i någon natt nu ! Jag trivs jätte bra där (Så klart jag gör jag har jue min älskling hos mej) Men nu var det faktiskt väldigt skönt att komma hem , jag har saknat min lilla lägenhet ... det är när man inte har varit hemma på några dagar som man får hem längtan iaf jag jag vet inte hur det är med er !


//

Gårdagen var KANON kul vi var ett jäkla roligt gäng det kunde inte ha blivit så mycket roligare än vi hade Så det lär man absolut göra om ganska snart ! Avslutade kvällen med utgång men jag blev ensam kvar efter ett tag ... eller ensam och ensam det var jag så klart inte jag träffar alltid folk som jag känner ... eller inte känner ...
Men det var skönt att komma hem till älsklingen faktiskt ... stackarn skulle upp och jobba och fick hem en sur och ledsen fylle kärring jävla alkohol som gör så man får konstiga känslor !  Men efter många om så fick han iaf sova hoppas han inte är allt för trött idag bara !


//

Så jag ska invänta honom så kör vi på en myskväll ikväll kramas lite i soffan och bara har det bra :-)
imorgon får vi hem skruttungen också ... så man lär passa på att rå om varandra lite extra innan !
Nu ska jag ta ett varmt skönt bad och försöka att vakna till liv ... usch för dagen efter ! Det är inte kul !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards