Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Linda Johansson - 12 mars 2012 19:57

Det var inte kul när klockan ringde 05.45 imorse ! Men det var bara att snällt kliva upp hoppa in i duschen lägga på ett ansikte och göra sej redo för skolan 08.00 plugga på inför provet !

Provet gick inte alls bra (tror jag) men jag vet inte heller ... men jag kan säga att jag är GALET trött på mej själv !

Jag förstår inte varför det inte fasnar när jag försöker ? Jag är allmänt jävla korkad !

Jag kan iaf erkänna mina fel och brister !

Nej men skämt och sido jag vet inte hur det gick det lär visa sig jag vill bli klar med det där provet nu känner jag !



Gick hem hämtade älsklingen knatade ner till stan för att hämta lite papper och käka tillsammans !

(Alltid lika mysigt)

Mötte upp Jenny för att kika runt efter en vårjacka åt mej ... Hittade en på Team sportia som jag fasna för

en ljus blå vindjacka men lite tjockare ... jag har nog aldrig köpt en sån dyr jacka i hela mitt liv

den kostade 1500 men det var den värd helt klart jag älskar jackan !

Så den ska jag slita med hälsan !

Tog en promenad hem till Marcus mamma och hennes kille för lite fika och prat alltid lika trevligt :-)

innan vi åkte hemåt , passar på att blogga medans Marcus har slängt sig på sängen och spelar på Neas DS

förstår mej aldrig på vad det är för speciellt mellan killar och spel ?

När killar får spela så blir dom som barn på nytt !

Jag kanske ska gå och hoppa på honom ?  Eftersom han är sån dålig förlorare så lär han blir sur höhö :-)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards