Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Linda Johansson - 10 mars 2012 14:42


Lördag betyder massa mys för oss !


Marcus slutar tidigt idag så ikväll blir det Lördagsmys och kolla på finalen av Melodifestivalen tillsammans  !

Tänkte gå iväg och handla så jag kan slänga ihop en fruktsallad med vanligglass till blev så sugen på det !

Kommer bli super gott de !

Jag hoppas att antingen Loreen eller Dead By April vinner skiten så det kommer jag att hålla tummarna för !

Eller David Lindgren hans låt var faktiskt bra något man blir glad av !

Så det blir en lugn Lördag tillsammans med dom bästa kan inte bli så mycket bättre !

Imorgon åker Nea till sin pappa (alltid lika jobbigt) speciellt

när jag vet att hon inte får träffa han så mycket när hon

är där vilket jag tycker är så otroligt fel ... ska man ha umgänge med sitt barn ska man väl vara tillsammans

med barnet då också ! Hade jag vetat att hon fick vara med sin pappa dom dagarna hon är där så hade

det kanske inte varit lika jobbigt jag vet inte ... Men jag har tänkt om lite grann , det är faktiskt HANS val
hur mycket kan vill spendera med sitt barn hur mycket han vill missa av hennes uppväxt
Hon blir äldre och äldre och tiden går så fort så knappt en annan hänger med fast jag är tillsammans med
henne hela tiden hon är hemma ! Det är inte säkert att när hon blir äldre vill åka dit när hon inte får träffa
sin pappa utan får alltid vara med en och samma person !
Men det är inte mitt problem jag tar mitt ansvar som förälder och jag VET att man måste jobba men det betyder
inte att man ska behöva jobba heeela tiden !

Nea är hos Donnie och leker dom cykla iväg till kiosken tillsammans för att köpa lite Lördagsgodis fast Nea
har en hel påse med godis som hon fick av sin morbror
Så hon hade inte behövt köpt något men hon tycker väl att det är kul att få cykla iväg själv så där
Jag måste våga släppa iväg henne hon är större nu men endå så sitter man som på nålar när hon är ute
Speciellt rädd är jag för bilarna men jag har tjatat om det där och Nea vet vad det är som gäller när hon är ute
Jag måste få Nea att klippa lite navelsträng vilket hon inte verkar vilja göra
hon ska alltid vara där jag är och kan inte göra mycket utan mej hon kan inte ens sova hos sin mormor & morfar
som hon har sån bra relation till utan mig då ska hon hem till mej !
Hon är en liten larvfia :-)


Resten av helgen ska jag passa på att plugga !  Marcus skulle väl jobba längre imorgon än vad som var tänkt
, då tänkte jag passa på att städa här hemma (vilket jag har sagt att jag ska göra länge nu)

och plugga i lugn och ro , sen får han förhöra mej när han kommer ! 

Nej gud vilket pladder det blev om en massa !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards