Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Linda Johansson - 6 mars 2012 21:36


Får det bli kväll !



Jag ska strax krypa ner i sängen får jag är otroligt trött känner jag ... får se om jag får med mej Marcus eller

om han lägger sej senare ... hur som helst så känner jag att jag behöver lite sömn !

Mycket som händer nu ... omprov på Måndag som jag inte tror att jag kommer att klara !

 Så den här veckan kommer mamma & pappa behöva ha Nea ganska mycket så jag har chansen att plugga ...

Ibland kan det vara så !


Annars är allt jätte bra ... vart en sväng in till Valbo med mina två fina ... Nea fick presentkort av bror

& hans tjej i födelsedagspresent på en pyssel affär där inne ... Så vi tog bussen in så Nea kunde kika om hon

hittade något ... men först blev det lite mat ... Nea och Marcus tog Sibylla och jag tok Wook och det skulle

jag nog inte ha gjort ... jag måste ha tagit den absolut starkaste av dom alla munnen höll jue

på att brinna upp ... men gott var det !

Tog 40 min för Nea att hitta något inne i pysselaffären ... jag skojjar inte ... det fanns HUR mycket som helst

att välja på ... så hon hade svårt att bestämma sig ... men det blev bra till slut !

Sen blev det Clas Olsson och en massa smått och gott där ... hittade en fönsterlampa där en vit jätte fin

kunde inte låta bli att köpa den ... lite tursch pennor åt Nea och lite annat smått och gott blev det

inann vi tog bussen hem igen trött och nöjda med dagen !

Lillis sover tryggt och lungt i sin säng ... lite tjafs på kvällen blev det men det hör till på något sätt !

Nu ska jag också krypa ner

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards