Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Linda Johansson - 14 mars 2012 19:00


På soffan !


Attans ! Jag la mej i soffan när jag kom hem efter jag plockat ihop tvätt och disk så somnade jag så klart !

Jag brukar inte sova på dagarna det var mer förut men det verkar ha kommit tillbaka hmm !

Så pappa ringde och väckte mej 18.30 och tur var väl det tycker jag då !
Man kan jue inte sova hela kvällen precis !

Men det var väldigt skönt att sova en stund det är nog pga att vi städade heeela dagen igår och sen somna vi sent
och vaknade väldigt tidigt ... jag var medvetslös när Marcus väckte mej imorse för att åka till jobbet !

    

Nej nu ska jag stoppa något i magen och kolla på Family Gay och invänta Älsklingen som slutar jobbet snart
Saknar honom det är konstigt att man saknar någon så fort hon / han går !
Så nu är det många timmar sen jag fick kramas lite med honom :-) Så det är på tiden nu !
Så nu kan jag inte gnälla på honom om han skulle slockna i soffan tidigt ikväll eftersom jag har sovit själv
medans han jobbade ! hooops !

Av Linda Johansson - 14 mars 2012 11:34

  Underbart Med Sol !   


Jag kan inte få nog av solen , det är underbart när den värmer ! Som jag har saknat solen och nu är den äntligen här !

Jag ska snart slänga väskan på axeln och traska iväg till skolan , så man får en liten promenad idag iaf !

Igår vart det inte heller mycket eftersom jag och Älslingen städade hela hans lägenhet !

Vad gör man inte för dom man tycker om ?

Det tycker jag att man kan kalla kärlek !

Men det är kul att hjälpas åt , sen tycker jag att det är mycket roligare att städa hemma hos andra än sig själv !


Det är bra konstigt igentligen ... när jag skriver i min blogg om vad jag ska göra , köpa , vara osv ...

Ja då är det fler som ska göra , vara , köpa precis samma sak !

Tycker det är lite roligt att folk ser upp till mej och tycker att mitt liv är så intressant så dom vill göra precis
samma sak ! Det är inte illa :-)

Jag känner mej smickrad verkligen ! *Host , Host*

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards