Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Linda Johansson - 18 mars 2012 10:14

   Skulle kunna tro att det är veckans tråkigaste dag !


Det finns inte mycket att göra en Söndag ... Men det som gör min Söndag är att mitt älskade barn kommer hem idag bättre kan det inte bli :-) Sen bestämde jag och Marcus igår att vi ska spela Bingolotto ikväll alla tre ... Nea älskar att spela bingolotto och vi gör det för hennes skull ! Själv tycker jag att  det är ganska trökigt för jag vinner aldrig någonting ... Men tillsammans blir det nog väldigt mysigt ... :-)


 


Älsklingen jobbar slutar runt 17.00 så Jag och Nea ska spendera dagen tillsammans med mamma , pappa och Emma så tjejerna får leka lite tillsammans innan Emma åker till sin mamma imorgon ! Tråkigt att man har olika veckor men det funkar endå för jag och Emmas mamma har en bra relation till varandra nu och det känns bra att det har blivit så !

Så tjejerna har chansen att leka med varandra ävenf ast bror och jag inte har samma veckor !

Nu väntar platttången !

Hörs sen !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards