Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Linda Johansson - 20 mars 2012 22:39

Ett kvällsinlägg innan sängen !


Gjort klar en uppgift i skolan idag hoppade över lunchen och gjorde den klar så nu är den klar och hoppas på att den godkänns också ... hämtade Nea i skolan sen ner på stan för att fika med älsklingarna (Nea och Marcus) och go tjejen Jenny.E satt kvar ett bra tag innan vi tog oss hem !


Mamma hade köpt kläder åt Nea idag ett klädpaket så nu har Nea en hel ny garderob så allt det gamla är borta!

Medans jag gick igenom kläderna och la in dom nya så gjorde Marcus mat å Nea det känns väldigt bra att vara två det är svårt att få allt att gå ihop ibland och det är nu man stannar upp och tänker hur fan man klarat av det förut !

Passade på samtidigt att gå igenom min också det blev en hel svart säck med kläder och en till med skor och ytterkläder

sånt som tillhör vintern och sånt som inte andvänds längre ... skönt att få lite extra plats !

När Nea somnat så hjälpte älsklingen mej att gå ner med alla säcker med kläder ner i förrådet så nu har man mer plats !


Båda älsklingarna sover ... Nea i sin säng och Marcus somna på soffan (ovanligt) själv kollar jag på BB efter det ska jag ta mej en dusch innan jag släpar med mej Marcus i sängen tidig morgon imorgon med ... BLÄ för sånt !

Men det är bara Nea som ska iväg på morgonen själv börjar man kl 13.00 super skön tid att börja så man hinner med lite på morgonen morgondagen får vi se jag har inte planerat något imorgon men något ska vi väl hitta på !

Ne kolla klart på BB var det innan duschen och det är tack och godnatt !

Hörs imorgon !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards