Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Linda Johansson - 7 augusti 2012 00:18

Hur i helvete kan en människa vara så sjukligt fanatisk ! Hur kan man bli så igentligen ? Hur kan man leva med sig själv när allt man gör är för att skada och förstöra ! Att man inte kan förstå att det man gör är fel ! Jag kallar det en svår sjukdom ! Människan är sjuk det är ett som är säkert ! En människa som förföljer , inkräktar , skadar , missunnar barn , för sin egen vinning skull ! För i den här människans värd är det normalt ! Den här människan kan krossa ALLT i dess väg för att få det den vill ha ! Det känns som om jag är i en mardröm som jag inte kan vakna upp ur hur mycket jag än försöker ! Hur kan man vilja skada ett barn på detta sätt och endå orka leva med sig själv ! ALLA barn har rätt till sina föräldrar det är ingenting man normalt tar ifrån dom ! Men du gör det ! Hur kan du sova om nätterna ? Hur orkar du ens gå upp på morgonen när du kan göra detta ! Jag förstår inte , jag kommer aldrig förstå men en sak tröstar mej och det är att liten blir stor glöm aldrig det ! sånt hat jag känner sån avsky och föraktan ! Finns inte ord ! Men en sak har jag kommit underfund med under dessa år jag levt i helvete och det är att JAG är den som är starkast av oss ! JAG är den som växt och försökt att få en lugn miljö ! Jag kommer att stå starkast kvar medans du kommer tappa fotfästet och falla ! I längden så kommer du inte att orka för det är ingen ide för saker och ting är som dom är vare sig du vill eller inte så kommer jag alltid att finnas här jag kommer inte försvinna någonstans ! Jag har min trygga plats jag vet vad jag är och för vem ! Det är bara att gilla läget ! Det är ingenting du kan ta ifrån mej hur mycket du än försöker ! Det fanns en period jag var osäker men idag står jag stark och är inte ett dugg rädd ! Den som är rädd det är du ! Att du inte ska räcka till , klara av det du begär utav dej själv ! Det räcker inte för dej ! Du ska klara så mycket mer än vad du orkar ! Det finns gränser hur mycket en människa orkar ! Du når snart toppen där ! Du kommer att falla , falla som ett löv till marken ! Och då kommer jag att stå där och le för då har du misslyckats ! Misslyckats med det du har försökt med så länge ! Då ler jag !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards