Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Linda Johansson - 6 augusti 2012 20:29

Kramas i soffan och kollar på Lotta på Liseberg , Nea ville se Eric Saade och det gör inte mej någonting att vila ögonen på lite ögongodis :)

Av Linda Johansson - 6 augusti 2012 17:03

Det finns inte ord hur mycket jag älskar mitt barn ! Den fantastiska känslan att få vara din mamma och ingen annans ! Det dyrbaraste i mitt liv ! Du gör mej så stolt ! Du har visat att du klarat många motgångar som vi tyvärr har blivit tvungen att ta del utav ! Du är en stark liten flicka mitt fina barn ! Tillsammans har vi någonting speciellt som bara du & jag har byggt upp ! Vi delar så mycket och vi kommer dela så mycket mer ! Tillsammans klarar vi allt min go unge ! Du & jag tillsammans så som det ska vara och alltid kommer att vara , det spelar ingen roll vilka som finns i våra liv eller kommer att in i våra liv så är det alltid vi två ! Vi delar sån otrolig kärlek till varandra som bara mor & dotter kan ! Finaste som finns ! Jag älskar dej så oändligt mycket !

Av Linda Johansson - 6 augusti 2012 12:48

Kommer mitt lill hjärta hem idag ! Som jag har saknat henne , och jag vet att hon har saknat mej också ! Det känns så otroligt bra att veta att man är saknad för det vet jag så bra att jag är ! Får se vad vi hittar på för skoj idag då , blir en sväng ner på stan iaf måste köpa lite små saker som jag behöver ! Sen vill jag ut och köra idag också för det vart ingenting igår för mamma & jag kollade på film istället ! Vi tog en slapp Söndag och bara dega i soffan men vi tog en promenad till affären för att komma ut lite å handla lite kvällsmat ! Skönt med slappa dagar ibland ! Nu ska jag göra det sista innan jag ska hämta hem skatten min !

Höres senare !



  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards