Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Linda Johansson - 27 augusti 2012 21:39

Godkväll !


Tänkte slänga in ett inlägg innan jag ska sätta mej med läxan som ska vara klar imorgon ... usch känner inte för det här ! Vill ta en varm dusch och sen krypa ner i sängen och läsa istället men men det finns inte tid för det just nu ! Dagen har iaf varit kanon bra ... lön = shopping vad annars ! mamma & jag åkte in till Valbo och mötte upp Jenny L gick och strosa runt lite , fika och handla en hel del alltid lika rolig och shoppa ! Nu har jag allt som jag ville ha till bröllpet på Lördag så det är klart det känns skönt ! Nu måste jag väl sätta mej med läxan usch sen en dusch innan jag kryper ner i sängen , skola imorgon 09.30 till 12.00 sen dra ner på stan och möta upp Jenny L för att boka kryssning nästa månad kommer bli så jävla kul och skönt att komma bort lite !


Hörs mer imorgon !

Av Linda Johansson - 27 augusti 2012 21:01

Gina Tricot : En vit tunika 149:- , liten plånbok 129:- , väska 249:- ! H&M : Kavaj 399:- , Slimfit 100 ! Chrispin : Skor 499:- Cubus : ljusa jeans 499:- , mörka Jeans 199:- , tröja 249:- ! (lite smått och gott , äääälskar skorna)

Av Linda Johansson - 27 augusti 2012 14:12

Kändes skönt att kolla på kontot imorse !


Kan säga att det var värt varenda dag jag jobba i sommar när jag såg pengarna på kontot imorse ... Happy me ! fast så har man dom där tråkiga räkningarna att betala önskar att man slapp dom ibland men inte gråter jag för det :-) ringde mamma direkt och sa att jag ville åka in till Valbo och kika lite , ja vid det här laget vet ni ju hur jag är när det gäller shopping :-) så där ska vi spendera dagen idag bara jag och mamma !


 

Hörs sen !

Får ni se vad för roligt jag har med mej hem idag :-)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards