Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Linda Johansson - 28 augusti 2012 17:05

Möhippa !


Som ni kanske vet så hade jag en hemlighet som jag inte kunde berätta helgen som var , vi hade planerat möhippa för min kusin Malin för hon gifter sig nästa helg och vi ville hitta på något toktigt med henne , självklart visste hon ingenting utan vi klädde ut oss i mask , grön regnrock och hatt och klampa in hemma hos henne och börja hälla i henne vin och klädde ut henne till en gravid nunna som både drack och rökte , tog med henne till Ica Maxi där hon fick sälja kondomer till alla som hanlade , har nog aldrig skrattat så mycket i heeela mitt liv kan jag tala om ... hon fick ihop en bra slant och gjorde ett sånt bra jobb ... åkte tillbaka hem till Malin fortsatte och dricka och gjorde om henne till en "slampig nunna" istället ... (se bilder) avsluta kvällen med puben och Malin visade gärna upp "musen" (se bild) otroligt rolig kväll med många skratt !


                                       

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards