Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Linda Johansson - 20 augusti 2012 19:50

Godkväll !


det får bli ett ganska snabbt inlägg ikväll får passa på medans Nea sitter och kollar på barnpogram men kl 20.00 ska hon ligga i sängen och jag ska kolla på första avsnittet av färjan som börjar idag , sen får det bli sängen för min del också klockan kommer att ringa 06.30 imorgon bitti vilket jag inte är van med jag har inte gått upp så tidigt på hela sommaren och det kommer att bli tufft imorgon när klockan ringer därför är det lika bra att lägga sig i tid så hoppas jag att det ska gå bättre ! själv börjar jag kl 13.00 imorgon första kursinformationen håller väl på en timme sen börjar jag 15.30 igen med nästa kursinformation ganska sent men får bli så att jag tar med mej Nea till skolan hon ska inte behöva gå till 16.30 det tycker jag är alldeles för sent ... men det ska bli kul att börja skolan igen , får se vilka klasskompisar man får den här gången då !


hur som helst !


Jag är så otroligt glad idag , för det första så fick jag hämta hem Nea idag som jag har saknat så mycket , och för det andra så åkte jag in till Valb och köpte min efterlängtade tvättmaskin som jag har tjänat ihop under sommaren ... så på Torsdag mellan 13.00 - 17.00 kommer dom med den och jag längtar som fan ! Äntligen får jag min egen tvättmaskin så slipper jag tvätta i en äcklig tvättstuga som folk kan ha slängt in vad som helst i eller behöva låna mammas & pappas när jag måste tvätta ! Sen ska jag köpa ett smalt badrumsskåp också annars får jag inte plats med tvättmaskinen får se när det kan bli hoppas på att vi kan åka in på Onsdag och köpa den ! Ville bara berätta om tvättmaskinen jag är otroligt glad ... Nu ska jag få Nea i säng som försöker hitta på en massa saker hon måste göra innan hon ska lägga sig men den gubben går inte , ibland måste man vara sträng !

Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 20 augusti 2012 12:04

Måndag !


idag får jag hem lill älsklingen min och gud vad jag har längtat , hon ringde mej igår (blev så förvånad att hon fick) och bara att höra den lilla rösten fick mej att längta ännu mer men idag kommer hon hem om bara två timmar lite drygt så hämtar jag henne , första dagen i skolan första klass ... det ska bli väldigt roligt att höra hur det har gått i skolan idag jag är väldigt nyfiken :-) men min lilla älskling är så duktig och klok så hon kommer inte ha några som helst problem i skolan om hon bara lägge ner tid och ork på det ! Ikväll får jag äntligen stoppa om henne i sin egen säng och puss henne godnatt , bara att veta att hon ligger där skapar mej lugn och trygghet ... något som jag har svårt med när hon är borta , jag kan inte slappna av utan jag går på helspän hela tiden ! Men om två timmar så är jag lugn igen då är vi tillsammans som det ska vara


Usch idag är jag trött och tung i huvudet , var otrligt trött imorse när jag vakna och tyckte att jag borde kliva upp för att hinna med lite saker innan kl 14.00 när jag hämtar Nea , men under dagen kommer jag att bli piggare just för att hon kommer hem idag ... får se vad vi ska roa oss med idag , handla ska vi iaf göra det är allt jag vet än så länge men någonting ska vi hitta på kråk ungen och jag !

Har lite att göra innan jag ska hämta henne i skolan så det får räcka nu , skriver mer senare idag !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards